Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@21:31:44 GMT

عمر رژیم صهیونیستی دوامی نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۹۰۴۴

عمر رژیم صهیونیستی دوامی نخواهد داشت

به گزارش ایسکانیوز، جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت در محکومیت اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با مطالعه تاریخ و بررسی سرنوشت مستکبرین و طواغیت در خواهیم یافت که عمر حکومتی هیچ کدام یک از آنها دوام و بقا نداشته است و بعد از گذشت چند صباحی طغیان و سرکشی به سرنوشت نیاکانشان مبتلا گردیدند و صرفا نامشان در تاریخ به ستمگری و زشتی یاد می‌شود و تاریخ این سرنوشت را برای دولت ایالت متحده آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل تکرار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری در پاسخ به آمریکا فرمودند اینکه آنها ادعا می کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران سخنان رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به پایتختی اسرائیل را محکوم کرده و ضمن آرزوی وحدت و یکپارچگی در بین ملتهای اسلامی ،بر اساس آیه 250 از سوره بقره که می‌فرماید ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و نصرنا علی القوم الکافرین از خداوند منان مسئلت می‌کند که به امت اسلامی صبر و استقامت عنایت فرماید تا بتوانند بر قوم کافر پیروز شوند.

304

ایثار مقاومت مستکبرین دولت آمریکا اسرائیل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد

مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «هرمس 450» را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه تأیید کرد که یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپاد ارتش اسرائیل را در منطقه «العیشیه» رهگیری و منهدم کرده است.

.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله دو روز پیش تصریح کرد که حزب الله لبنان به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهد کرد.

وی افزود: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش بس بسته شود.

حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد