Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورموسوی به دنبال جذب مهاجمانی با کیفیت است.

طرفداری- سیدسیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر سه تا چهار بازیکن را به تیمش اضافه می‌کند که یکی از آنها به احتمال فراوان مهاجم نفت تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خطوط دفاع، هافبک و حمله درصدد تقویت تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بازیکن برای حضور در فولاد، زیر ذره‌بین پورموسوی قرار دادند که از آن جمله می‌توان به عیسی آل‌کثیر، مهاجم نفت تهران و فرشاد سالاروند، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی اشاره کرد.

البته این دو بازیکن تنها گزینه‌های فولاد نیستند و چند بازیکن دیگر هم مدنظر پورموسوی قرار دارند و قرار است باشگاه فولاد مذاکرات رسمی را با بازیکنان مورد نظر پورموسوی انجام دهد.

براساس این گزارش، حسن بیت‌سعید، مهاجم استقلال تهران هم قصد جدایی از جمع آبی‌ها را دارد و فولاد خوزستان مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان نیم‌فصل اول مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با کسب 27 امتیاز و ایستادن روی سکوی سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها به اتمام رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان وقت‌های قانونی با تساوی ۲ بر ۲ به وقت‌های اضافه کشیده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو و فرشاد فرجی، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن و میلاد بدرقه (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱) و عیسی آل کثیر (۲۵) (پرسپولیس) ؛ مهدی لیموچی (۸۵) (آلومینیوم)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد (۷۸- شروین بزرگ)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (۷۰- رضا جبیره)، میلاد بدرقه (۷۸- امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو (۷۸- فرشاد فرجی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۴۶- وحید امیری)، مهدی ترابی (۶۰- سینا اسدبیگی)، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق زمین بود و توانست با گل‌های اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر این نیمه را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود تمام کرد. در نیمه دوم آلومینیوم برای تلافی گل‌های خورده به آب و آتش زد و در نهایت مهدی لیموچی و شروین بزرگ گل‌های خورده را جبران کردند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟