Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب جریان حکمت ملی عراق طی بیانیه‌ای خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل و آغاز مرحله‌ای جدید به روی کشورش را به مردم عراق تبریک گفت. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با اعلام خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل، «سید عمار الحکیم» رئیس حزب تازه تاسیس جریان حکمت ملی، طی بیانیه‌ای از این مسئله استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: ما بسیار از تصمیم شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل پس از پایبندی عراق به کلیه تعهداتش خشنود شدیم به ویژه که دیگر باقی ماندن عراق در شرایط پیشین، قابل توجیه نبود.

سید عمار الحکیم سپس به ملت عراق این امر را تبریک گفت و نقش فعال و تلاش‌های بی بدیل پدرش «سید عبدالعزیز الحکیم» (رحمة الله علیه) برای خارج کردن عراق از این بند طی دوران ریاستش بر شورای حکومت انتقالی عراق را یادآور شد.

وی تاکید کرد که خروج عراق از این بعد، این کشور را وارد مرحله جدیدی برای بازپس گرفتن جایگاه و نقش منطقه‌ای و بین‌المللی‌اش می‌کند. زیرا عراق به واسطه توان‌ها و پتانسیل‌های موجود و ارتباطاتش، بیش از هر کشور دیگری می‌تواند نقش پل ارتباطی میان کشورهای منطقه را ایفا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • حکیم یا بردپیت؟