Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان سراوان با تاکید براینکه مقامات آمریکا دشمنی خود با جهان اسلام را به اوج رسانده‌اند، گفت: اقدام اخیر آمریکا در رابطه با قدس مانع تحقق صلح در منطقه می‌شود.

مولوی عبدالصمد ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سراوان ضمن محکوم‌کردن اقدام آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس اشغالی به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این اقدام مانع تحقق صلح در منطقه می‌شود و آمریکا بار دیگر به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان تصمیم ترامپ را گستاخانه دانست و گفت: مقامات آمریکا دشمنی خود با جهان اسلام را به اوج رسانده‌اند و متاسفانه امروز برخی کشورهای عربی به ترامپ بسیار نزدیک شده‌اند که همین موضوع سبب زیاده‌خواهی این فرد نادان شده است.

وی تصمیم ترامپ درباره قدس شریف را فتنه‌ای جدید در منطقه دانست و ادامه داد: آمریکا و هم‌پیمانانش بعد از متحمل‌شدن شکست‌های متعدد در منطقه، به دنبال وارد ساختن ضربه‌ای تازه به جهان اسلام هستند.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه بهترین پاسخ به این اقدام انتفاضه مردم فلسطین است، اظهار داشت: سکوت برخی کشورهای منطقه در این زمینه هم در این برهه زمانی حساس دوست و دشمن جامعه اسلامی را عیان می‌سازد و مشخص می‌کند کدام کشورها دنباله‌رو غرب و آمریکا هستند.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران در رخداد اخیر  کاملا حرفه ای، منطقی و مسئولانه عمل کرد/به دنبال تشدید تنش در منطقه نیستیم

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی در این نشست خبری ضمن تبریک سال جدید و عید سعید فطر، در پاسخ به سوالی اظهار داشت: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت آفرین است. اقدام ایران در حمله به برخی مقرهای نظامی رژیم صهیونیستی در راستای اعمال حق ذاتی، در چارچوب دفاع مشروع و در پاسخ به جنایتهای مکرر رژیم غاصب صهیونیستی و حمله آن به مقر دیپلماتیک ایران در سوریه بود. 

وی ادامه داد: ایران و دستگاه دیپلماسی ایران در رخداد اخیر به روشی کاملا حرفه ای و منطقی و مسئولانه عمل کرد؛ ما هشدارهای لازم را از قبل داده بودیم و مقتدرانه عمل کردیم. 

کنعانی با بیان این که اقدام ایران ضروری و متناسب بود و اهداف نظامی مورد هدف قرار گرفت، در پاسخ به سوالی اظهار کرد: انتظار این است که دولت آمریکا، رفتار مسئولانه، دقیق و واکنش مشروع و متناسب ایران را مورد توجه قرار دهد و به جای اتخاذ رویکرد غیرمسئولانه و انتخاب الفاظ نامناسب، قدردان اقدام منطقی، مشروع، متناسب و توأم با مسئولیت ایران باشد.

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از  سخنان خود گفت: توصیه ما به همه حامیان رژیم صهیونیستی این است که قدردان اقدام مسئولانه و متناسب ایران باشند و به جای انتخاب الفاظ نامناسب در ارتباط با ایران، رژیم غاصب صهیونیستی را از انجام شرارت‌های بیشتر که تبعات آن بیشتر از همه دامنگیر این رژیم خواهد بود، بر حذر دارند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان تصریح کرد: ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست و ایران ضمن تاکید مجدد پایبندی خود به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل نسبت به عبور از خطوط قرمز ایران در هر مرحله محکم‌تر از قبل برای ایجاد بازدارندگی و تنبیه متجاوز به هر اقدام غیرقانونی و غیرمنطقی عمل و اقدام خواهد کرد.

وی افزود: ایران با توجه به عدم اقدام لازم و شایسته از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد و همچنین در نتیجه رفتار غیرمسئولانه آمریکا، انگلیس و فرانسه در مسیر ایجاد بازدارندگی و پیشگیری از تکرار جنایت رژیم صهیونیستی و دفاع از امنیت و منافع ملی خود حرکت کرده است.

در حال تکمیل... 

  

دیگر خبرها

  • مولوی عبدالکبیر: اقدام ایران علیه اسرائیل «دفاع مشروع» بود
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی | آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت تجاوز شدند
  • اقدام قهرمانانه سپاه پوزه آمریکا و اسراییل را به خاک مالید
  • جمهوری اسلامی ایران در رخداد اخیر  کاملا حرفه ای، منطقی و مسئولانه عمل کرد/به دنبال تشدید تنش در منطقه نیستیم
  • ایران کاملا در یک اقدام قانونی از خود دفاع کرده است
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • تسلط ایران بر قواعد اقدام
  • پیش بینی سناریو‌های احتمالی پس از پاسخ نظامی اخیر ایران به اقدام اسرائیل
  • جهان اسلام آمادگی تحقق نابودی اسرائیل را دارد