Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@19:40:12 GMT

بازیکنی که از هو شدن لذت می‌برد!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۹۳۶۸

بازیکنی که از هو شدن لذت می‌برد!

هافبک منچسترسیتی می‌گوید از این که مورد نفرت هواداران باشد لذت می‌برد و برای او اصلا مهم نیست که هواداران او را هو کنند.

خبرگزاری ایسنا: امشب (یک‌شنبه) در یکی از دیدارهای حساس لیگ برتر فوتبال انگلیس دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی برابر هم به میدان می‌روند.

رحیم استرلینگ درباره اعتراض هواداران به او برای گرفتن پنالتی‌، گفت‌: این جزویی از فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از این که برای تیم گلزنی کنم و خوشحالی کنم لذت می‌برم و این بهترین جوابی است که شما می‌توانید به هواداران بدهید. هوادارانی که به شما اعتراض می‌کنند و شما را هو می‌کنند. این‌ها اصلا برای من مهم نیستند. من فقط به این فکر می‌کنم که با گل‌های خودم بتوانم پاسخ اعتراض‌های آنان را بدهم.

استرلینگ ۲۲ ساله در ادامه‌ صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: به القاب هواداران کاری ندارم. فقط تمرکزم بر روی کار خودم است. برای داربی منچستر هم برنامه داریم. می‌خواهیم بتوانیم در این مسابقه سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و روند پیروزی‌های خودمان را ادامه‌ دهیم. این بازی با بقیه مسابقات فرق می‌کند. جدال دو تیم همشهری که از قدرت زیادی برخوردار هستند را شاهد خواهیم بود. این بازی نشان می‌دهد که کدام تیم شایسته قهرمانی است. منظور من این نیست که این بازی قهرمان را تعیین می‌کند،‌ بلکه نشان می‌دهد که کدام تیم آماده‌تر است. در لیگ برتر هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد و بارها این مساله را شاهد بودیم. منچستریونایتد هم امسال از شرایط خوبی برخوردار است و گل‌های خوبی را نیز به ثمر رسانده است و مطمئن هستم که بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

رحیم استرلینگ در این فصل توانسته است ۱۳ گل برای تیمش به ثمر برساند. از جمله گل‌های تعیین کننده او گل‌های پیروزی بخش برابر برونموث، هادرزفیلد و ساوتهمپتون بوده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

کد خبر 847340 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟