Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:58:35 GMT

بازیکن ایرانی نهمین استعداد برتر فوتبال جهان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۹۴۱۸

بازیکن ایرانی نهمین استعداد برتر فوتبال جهان

بازیکن تیم ملی نوجوانان کشورمان از سوی سایت ترانسفر مارکت نهمین استعداد برتر فوتبال در جهان معرفی شد.

به گزارش مشرق، سایت  ترانسفر مارکت استعداد‌های برتر در فوتبال جهان را معرفی کرد که یونس دلفی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان و تیم ملی نوجوانان کشورمان در رده نهم این جدول قرار دارد.

یونس دلفی، پدیده تیم استقلال خوزستان و تیم ملی نوجوانان ایران که در نیم‌فصل دوم سال گذشته در برخی بازی‌های استقلال خوزستان به عنوان بازیکن تعویضی بازی می‌کرد، در لیگ هفدهم عملکرد فوق العاده‌ای داشته و ستاره تیمش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس دلفی ۲۷ مرداد امسال با گلزنی برابر پدیده مشهد در استادیوم ثامن، نام خود را به‌عنوان جوان‌ترین گلزن هفدهمین دوره لیگ برتر به ثبت رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!