Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکردستان، این مسابقه برای ترویج آداب و رسوم و زنده نگهداشتن بازی‌های بومی محلی برگزار می‌شود.
۷۲ نفر به مدت ۳ شب در قالب ۲۴ تیم با هم رقابت داشتند.
به گفته اسماعیل محمدی بخشدار بخش نمشیر شهرستان بانه در پایان شب سوم تیم‌های ترخان آباد (ب)، ترخان آباد (الف) و شهر آرمرده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات به همت هیئات ورزش‌های روستایی، بومی محلی و بخشداران مرکزی، نمشیر و آرمرده برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 

‌ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: علیرغم تلاش‌های انجام شده، ۵۰ نفر از داوطلبان از شهرستان زیرکوه و حاجی آباد از توابع خراسان جنوبی به‌دلیل سیل از آزمون جا ماندند و این نوید را به داوطلبان استان خراسان جنوبی و حاجی‌آباد می‌دهم که آزمون اختصاصی فرهنگیان و سراسری را ظرف ۲ هفته آینده برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پورعباس امروز_جمعه هفتم اردیبهشت_ با حضور در دانشگاه امیرکبیر ضمن نظارت بر بررسی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: امروز حدود ۵۰۱۰۰۰ نفر داوطلب در سراسر کشور آزمون تجربی شرکت کردند و دانشگاه امیرکبیر نیز به‌عنوان یکی از حوزه‌های آزمون سراسری میزبان ۵۷۰۰ داوطلب پسر و دختر است.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، با وجود تلاش ارتش و نیروهای مسلح برای ایجاد شرایط به منظور حضور داوطلبان در حوزه آزمون، حدود ۵۰ نفر از داوطلبان از شهرستان زیرکوه و حاجی‌آباد از توابع خراسان جنوبی به دلیل سیل از آزمون جا ماندند اما این نوید را به داوطلبان استان خراسان جنوبی و حاجی‌آباد خواهم داد که آزمون اختصاصی فرهنگیان و سراسری را ظرف دو هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: روز گذشته ۴ آزمون در سراسر کشور برگزار شد و ۴ مورد تخلف و دستگیری ثبت شده که این موضوع نشان از اعتماد مردم به سیستم سنجش دارد، از این ۴ مورد ۲ نفر به دنبال عکس گرفتن از سوالات بودند و ۲ نفر نیز در استان‌های جنوبی به دنبال استفاده از تجهیزات برای تقلب بودند که با آن‌ها مطابق بخشنامه برخورد شد.

وی ادامه داد: ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری امسال نسبت به حدود ۱۰۰۰ نفر سال گذشته بی‌نظیر است، رشته تجربی به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مخازن سوالات امروز از ۵ لایه امنیتی تشکیل شده است، برای اولین بار زمانی که مخازن قفل و پلمب شد، کلید سوالات در جای دیگری نگهداری شد.

پورعباس بیان کرد: امیدوارم امروز شاهد تخلف و تقلبی نباشیم؛ اما با حمایت پلیس، پلیس فنا و قوه قضائیه تمامی توان حفاظتی سازمان و کشور آمادگی مناسبی برای برگزاری آزمون وجود دارد و در صورت تخلف همان ثانیه با آن برخورد می‌شود.

کد خبر 748057

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی