Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:22:45 GMT

پرستاره ترین تراکتور یکسال اخیر(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۹۶۴۹

تراکتورسازی با قدرت بیشتری در رقابت های نیم فصل دوم شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی با پایان محرومیتش از جذب بازیکن جدید که توسط فیفا اعمال شده بود، موفق شد در اولین گام 3 بازیکن ذوب آهن را سرباز کند . احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر 3 بازیکن جدید تراکتورسازی هستند که از روز گذشته در تمرینات این تیم نیز حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امید عالیشاه نیز با انگیزه بازی کردن در تمرینات حضور دارد.


از سوی دیگر تمرین دیروز تراکتورسازی با حضور همه بازیکنان برگزار شد و هیچ بازیکنی غایب نبود تا پرستاره ترین تراکتورسازی در یکسال اخیر را شاهد باشیم.


البته در روزهای آینده با اضافه شدن برخی بازیکنان دیگر از جمله گلر برزیلی، قائم اسلامی خواه و ... شرایط برای یحیی گل محمدی و کادرفنی راحت تر خواهد شد. آنها امیدوار هستند تا در نیم فصل دوم با این تیم پرستاره روزهای خوبی را سپری کنند.

 

 

 

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، زمانی که بازیکنان تراکتور برای گرم‌کردن وارد زمین شدند، تعدادی از هواداران تراکتور در جایگاه ۱۳ اقدام به تشویق ریکاردو الوز کردند.

آلوز اولین بازیکنی بود که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت اما در اقدامی جالب او به سایر بازیکنان اشاره کرد و با اشاره دست از هواداران خواست تا دیگر بازیکنان را هم تشویق کنند.

پس از آن بود که هواداران این قسمت از ورزشگاه شجاع خلیل‌زاده، گوستاوو واگنین، عارف آقاسی و محمد نادری را تشویق کردند اما نوبت به سایرین نرسید.

دیگر خبرها

  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور