Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فرانسه به ارزیابی گروه ایران در جام جهانی روسیه پرداختند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان و ‌به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید در جام جهانی روسیه برابر تیم‌های پرتغال، ‌اسپانیا و مراکش به میدان برود. این خبرگزاری با رضا شاهرودی و مهرداد میناوند به صحبت نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا شاهرودی درباره قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت‌: بازی اول ما با تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش از اهمیت زیادی برخوردار است.

در حال‌ حاضر فکر کنم این تیم در آفریقا بهترین تیم است. همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است. پرتغال و ‌اسپانیا هم تیم‌های خوبی هستند که از بازیکنان خوبی برخوردارند.

امیدوارم شانس با ما یار باشد تا با کمک کادر فنی و حمایت هواداران، تیم‌ ‌ملی در جام جهانی به نتایج خوبی برسد. من همین طور فکر می‌کنم حضور بازیکنانی همچون سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی که در لیگ روسیه بازی می‌کنند به تیم ما کمک می‌کنند چون فضای ورزشگاه‌ها و کشور روسیه را می‌شناسند.

مهرداد میناوند نیز در واکنش به قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، گفت‌: من فکر می‌کنم اگر با تیم‌هایی همچون لهستان، پاناما یا روسیه بازی می‌کردیم بهتر بود.

تقابل با تیم‌هایی چون ‌اسپانیا و پرتغال کار را سخت می‌کند. امیدوارم با وجود این قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بتواند به مرحله دوم جام جهانی روسیه راه یابد. من حتی امیدوارم که با حضور بازیکنانی همچون آزمون، عزت اللهی و محمدی ما به هشت تیم برتر جام جهانی برسیم و تورنمنتی جادویی را به وجود آوریم.

 

 

منبع:ایسنا

 


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم

صحبت‌های ستاره برزیلی رئال مادرید در نشست خبری، سرشار از احساسات و اشک‌هایی بود که زیر فشار بیش از یک سال نژادپرستی و توهین‌های هواداران در اسپانیا جاری شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور با چشمانی اشک‌بار به صحبت پیرامون نژادپرستی در فوتبال پرداخت.

از فصل گذشته تا کنون حواشی زیادی برای وینیسیوس جونیور در خصوص مسائل مربوط به نژادپرستی پیش آمده و این وینگر برزیلی بارها مورد توهین های نژادی هواداران تیم‌های مختلف قرار گرفته‌است. 

وینیسیوس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های اسپانیا و برزیل، هنگامی که یکی از خبرنگاران راجع‌به نژادپرستی از او پرسید، قادر به کنترل اشک‌های خود نبود و با چشمانی گریان گفت:

ببخشید، من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم، هر کاری برای باشگاه و خانواده‌ام انجام بدهم و هرگز رنج کشیدن سیاه‌پوستان را نبینم.

در ادامه و پس از تشویق ایستاده خبرنگاران و وقفه‌ای کوتاه، وینیسیوس جونیور در مورد مسائل مربوط به نژادپرستی صحبت مفصلی کرد و خواهان حمایت بیش‌تر از سوی نهادهای حاکم بر فوتبال و جامعه برای مقابله با این معضل جهانی شد. مصاحبه ستاره رئال مادرید را در ادامه می‌خوانید.

هرگز به ترک اسپانیا فکر نکرده‌ام

هرگز به ترک اسپانیا فکر نکرده‌ام، چون این همان چیزی است که نژادپرستان می‌خواهند. من بهترین باشگاه دنیا را ترک نمی‌کنم. من با قدرت به کارم ادامه می‌دهم چون رییس (فلورنتینو پرز) و باشگاه از من حمایت می‌کنند. من با هواداران فوتبال در اسپانیا نمی‌جنگم، بلکه با نژادپرستی در جهان می‌جنگم. من یک بازیکن جسور هستم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم و ما عناوین زیادی را کسب می‌کنیم... خیلی سخت است. نژادپرستان یک اقلیت هستند و نمی‌گذارم آن‌ها برنده شوند.

به من توهین می‌شود تا بد بازی کنم 

مطمئنم اسپانیا کشور نژادپرستی نیست، اما نژادپرستان زیادی وجود دارند و بسیار از آن‌ها به استادیوم‌ها می‌آیند. ما باید تغییر کنیم چون بسیاری از آن‌‌ها اصلا نمی‌دانند نژادپرستی چیست. آن‌ها به خاطر رنگ پوستم به من توهین می‌کنند تا بد بازی کنم. آن‌ها می‌توانند هر چیزی به من بگویند و من چیزی به آن‌ها نمی‌گویم. امیدوارم وقتی وارد زمین می‌شوم، به چیزهایی که ممکن است دوباره برایم اتفاق بیافتد، فکر نکنم. 

هر روز غمگین‌تر به خانه برمی‌گردم 

فقط در اسپانیا توهین نژادی نمی‌کنند، بلکه در سراسر دنیا هم اوضاع همین است. هر روز که به خانه برمی‌گردم، غمگین‌تر می‌شوم. هیچ‌کس از من حمایت نمی‌کند. با هر شکایتی که می‌کنم، احساس بدتری پیدا می‌کنم. اما در عین حال باید این‌جا (در زمین) حاضر شوم و خودم را نشان دهم. من از یوفا، فیفا و کونمبول و فدراسیون فوتبال برزیل که نهادهای بزرگی هستند و می‌توانند با این موضوع مبارزه کنند، کمک خواستم. 

 محمد علی کلی هم قربانی نژادپرستی بود

حالا بیش‌تر در مورد نژادپرستی می‌دانم و درباره آن مطالعه کرده‌ام. به همین دلیل است که با صراحت صحبت می‌کنم. محمد علی کلی یک نمونه بود و من این‌جا هستم که به نمایندگی از مردم برزیل صحبت کنم. 

 باید پیشرفت کنم و یاد بگیرم

رفتارم زمین؟ من درک می‌کنم شما در مورد چه چیزی سوال می‌پرسید، اما من فقط 23 سال دارم و خیلی می‌توانم پیشرفت کنم و یاد بگیرم. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود
  • در انتظار برد تکراری
  • اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم