Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@11:21:05 GMT

ورزش به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۹۹۹۲

ورزش به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود

خبرگزاری میزان- مطالعات اخیر نشان داده است که ورزش به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود و این مسئله در زنان مشهورتر است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت MNT، محققان دانشگاه بانگور انگلیس به این نتیجه رسیدند که زنان با ورزش کردن ۳ بار در هفته اما تغییر ندادن رژیم غذایی خود نمی‌توانند وزن خود را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطالعات وزن، میزان ماهیچه‌ها و چربی بدن زنان اندازه‌گیری شد و از آن‌ها نمونه خون گرفته شد.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: هنگامی که افراد شروع به ورزش می‌کنند آگاهانه یا ناخودآگاه میزان غذا خوردن خود را کم می‌کنند و این مسئله باعث می‌شود به نظر برسد که ورزش کردن در کاهش وزن تاثیرگذار بود.زنانی که تناسب اندام دارند اگر سه بار در هفته ورزش کنند شاهد افزایش ماهیچه‌های بدن خواهند بود.

همچنین زنانی که اضافه وزن دارند با ورزش تغییرات هرمونی را شاهد خواهند بود که باعث افزایش احساس گرسنگی می‌شود. همین مسئله ممکن است باعث کاهش تاثیر ورزش بر کاهش وزن باشد. فرد به همراه کالری سوزاندن کالری نیز دریافت می‌کند.

سیستم بدن انسان بسیار هوشمند است و همین راهی برای جبران کاهش انرژی پیدا می‌کند. به طوری کلی فعالیت بیشتر، اشتها را نیز افزایش می‌دهد.

بنابراین افرادی که ورزش می‌کنند باید با رژیم غذایی به سمت کاهش وزن بروند. بهتر است افراد از میزان چربی‌ها و میزان ماهیچه‌های بدن آگاهی داشته باشند. این مسئله می‌تواند به آن‌ها بیشتر کمک کند تا تناسب اندام کسب کنند.

 

 

منبع:ایسنا

 


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان عکسی از پیکر نیکا شاکرمی منتشر کرد

میزان عکسی از پیکر نیکا شاکرمی منتشر کرد

دیگر خبرها

  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزند‌ها دارند
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • میزان عکسی از پیکر نیکا شاکرمی منتشر کرد
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو