Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لایحه بودجه سال ۹۷ تنها به شرکت ملی گاز ایران مجوز بازسازی و مقاوم سازی خطوط لوله گاز داده شده و در مورد بازسازی و نوسازی خطوط لوله نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی هیچ مجوزی صادر نشده است.

به گزارش مشرق، در حالی که در قانون بودجه سال 96 در خصوص مجوز و تکلیف وزارت نفت در زمینه نوسازی خطوط لوله چنین آمده بود که " وزارت نفت از طریق شرکت تابعه ذیربط مکلف است نسبت به نوسازی و توسعه شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی و تأمین منابع مالی سهم دولت در توسعه پالایشگاهها و زیرساخت‌های تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌ اقدام کند و منابع مورد نیاز را از محل افزایش پنج‌درصد(5%) به قیمت هر لیتر فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز، نفت‌کوره، گاز مایع (L.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

P.G) و سوخت هواپیما تأمین کند و پس از واریز به حساب خزانه‌داری کل‌کشور تا سقف پانزده هزار میلیارد (15.000.000.000.000) ریال به مصرف برساند."، در لایحه بودجه سال 97 به کل چنین موردی مورد اشاره قرار نگرفته است.

در لایحه بودجه سال 97 تنها در بند د تبصره یک آمده است: " به شرکت ملی گاز ایران اجازه داده می شود علاوه بر تکالیف مندرج در بند الف ماده 65 قانون الحاق برخی مواد به قانون بخشی از مقررات مالی دولت 2 نسبت به بازسازی و مقاوم سازی خطوط لوله گازرسانی به شهرها و روستاها و اصلاح سیستم اندازه گیری به سامانه اندازه گیری هوشمند از محل عوارض موضوع بند مذکور اقدام نماید."

در واقع در لایحه بودجه سال 97 تنها به شرکت ملی گاز ایران مجوز بازسازی و مقاوم سازی خطوط لوله گاز داده شده و در مورد بازسازی و نوسازی خطوط لوله نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی هیچ مجوزی صادر نشده است.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی وزیر به دستیاران و کارورزان پزشکی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دکتر بهرام عین اللهی درباره خبر خوش برای دستیاران پزشکی در سال ۱۴۰۳ گفت: برای پرداخت حق الزحمه دستیاران پزشکی ردیف بودجه اختصاصی در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است که گام مهمی در این حوزه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این اعتبار حق الزحمه دستیاران پزشکی از منابع اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی تأمین می‌شد و با توجه به ردیف بودجه اختصاصی، امیدواریم پس از اعلام نهایی بودجه ترمیمی در حقوق دستیاران پزشکی رخ بدهد.

وزیر بهداشت درباره وضعیت حق الزحمه کارورزان پزشکی نیز یادآور شد: با نهایی شدن بودجه ترمیم میزان حق الزحمه برای کارورزان پزشکی نیز همانند حق الزحمه دستیاران پزشکی رخ می‌دهد.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش ۴۰ تا ۴۵ درصدی حق الزحمه پزشکی بیمارستانی در سال آینده خبر داده بود. باقری فرد گفته بود به منظور رفاه و ایجاد شرایط بهتر برای دستیاران بیمارستانی در سال آینده افزایش حق الزحمه در سراسر کشور به میزان ۴۰ تا ۴۵ درصد را خواهیم داشت.

کد خبر 839679 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم بهرام عین‌اللهی

دیگر خبرها

  • نبرد آب و آهن در سیل سیستان و بلوچستان
  • تکمیل حداکثری بازسازی میدان هوایی ولایت بدخشان
  • ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب استان کرمان بازسازی شد/ ضرورت جلوگیری از هدر رفت آب
  • اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده و قدیمی شهرستان پلدختر
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • عیدی وزیر به دستیاران و کارورزان پزشکی
  • شبکه انتقال گاز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار است
  • بازسازی ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها و روستاهای استان کرمان
  • بودجه بازسازی ورزشگاه آزادی چقدر است؟‌ + فیلم
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای بازسازی ورزشگاه آزادی در سال ۱۴۰۳