Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: چرا برخی همچون روزهایی که برای رفتن به مجلس دست و پا می‌زدند و پول‌ها خرج می‌کردند، اکنون به فکر سیستان نیستند؟! چرا در بین مردم و حتی در شهرستان اثری از آن‌ها نیست؟ به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدجواد عمرانی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: برخی تن‌ها از نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نام آن را یدک می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان به دانشجویان ابراز داشت: به گفته مقام معظم رهبری وظیفه همه مسئولان است که در دانشگاه حضور پیدا کنند و به سئوالات و مطالب دانشجویان و دانشگاهیان پاسخ بدهند.
عمرانی در خصوص برخی جهت گیری‌های اخیر در باب برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور روحانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی هیچ گاه جناحی عمل نکرده است و عمل نخواهد کرد؛ چرا که همواره سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است.
وی با اشاره به برنامه پرسش و پاسخ با مسئولان منطقه سیستان گفت: چرا برخی در سیستان پاسخگو نیستند و حضور ندارند؟! چرا همچون روزهایی که برای رفتن به مجلس دست و پا می‌زدند و پول‌ها خرج می‌کردند اکنون به فکر سیستان نیستند؟! چرا در بین مردم و حتی در شهرستان اثری از آن‌ها نیست؟
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه زابل از هر دو نماینده سیستان دعوت کرد که در بین دانشجویان حضور پیدا کنند، اما تن‌ها یک نماینده اعلام آمادگی کرد و نماینده دیگر که به نظر می‌رسد نقش وکیل الدوله را داراست از پرسش و پاسخ سر باز می‌زند.
وی بیان کرد: در برنامه پرسش و پاسخ با نماینده‌ای که در دانشگاه زابل حاضر شد، سعی کردیم بر اساس اصل عدالت عمل کنیم؛ خوشبختانه این برنامه با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد، اما کاش برخی به جای سخنرانی در استان‌های مختلف و تعریف از عملکرد دولت، اندک زمان خود را در اختیار پاسخ به عملکرد خود بگذارند و در بین مردم حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان