Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:46:41 GMT

دستگیری شرور مسلح در مخفیگاهش توسط پلیس دلگان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۰۲۷۳

دستگیری شرور مسلح در مخفیگاهش توسط پلیس دلگان

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح و کشف یک قبضه سلاح کلاش از وی در یک عملیات موفق پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " غلامعلی قنبری " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و همکاری خوب مردم از فعالیت مجرمانه یک شرور مسلح که سابقه چند فقره شرارت داشت، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل اکیپی به محل اعزام که پس از حضور در محل، متهم از داخل منزل با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در پی اقدام سریع ماموران، متهم سابقه دار دستگیر شد.  

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح شهرستان است و چندی پیش باعث مجروحیت یکی از شهروندان با سلاح گرم شده بود، در تحقیقات به عمل آمده به چند فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کرد.

 متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس گفت: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد