Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اولادیان، مدیر گروه تواشیح سیدالاحرار استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: مهم ترین هدف گروه همخوانی سید الاحرار حضور در مرز‌های فراتر از استان و ایران است که در این راستا 3 اثر فاخر و ارزشمند متناسب با ماه محرم، صفر و رمضان به منظور اجرا در خارج از کشور در دست تولید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این گروه کار خود را در دو حوزه همخوانی قرآن و تواشیح و سرود با موضوعات انقلابی، اسلامی و جهادی ادامه می‌دهد افزود: این گروه سال آینده از آلبوم جدید خود که در قالب 20 قطعه تواشیح تنظیم و آماده شده است رونمایی خواهد کرد.
اولادیان اضافه کرد: گروه تواشیح سید‌الاحرار 3 تواشیح ارزشمند دیگر نیز در مدح امام علی(ع)، امام زمان(عج) و پیامبر اکرم(ص) در دست تولید دارد که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
مدیر گروه تواشیح سیدالاحرار استان گفت: این مجموعه در حال آماده سازی تواشیحی با موضوع شهدای مدافع حرم است که برای 22 بهمن ماه مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده اجرا خواهد شد.
وی عنوان کرد: لازمه کار تواشیح، انس با قرآن کریم است و بدون ورود به هم خوانی قرآن نمی‌توان به گروه تواشیح و سرود وارد شد لذا سنجش عیار یک گروه تواشیح تلاوت قرآن است بنابراین افرادی که در نظر دارند در این حوزه فعالیت کنند بدانند که باید ابتدا در مرحله هم خوانی قرآن کریم حائز رتبه شوند.
اولادیان با اشاره به اینکه گروه همخوانی سیدالاحرار دارای 10 عضو است ابراز کرد: گروه تواشیح سید الاحرار آمادگی لازم جهت استفاده از تجارب ارزشمند قاریان قرآن جهت تقویت و آموزش پایه ای اصول قرائت شفاهی و ادای صحیح حروف قرآن را دارد.
اولادیان با تأکید بر اینکه متأسفانه هنوز انقلاب اسلامی به معنای واقعی در منازل، اعمال و رفتار اجتماعی، بانک‌ها، سرود‌ها و موسیقی‌های ما وارد نشده است اظهار کرد: تولید اثری فاخر، ارزشمند و با ریشه از مهم ترین اهداف گروه تواشیح سید الاحرار است .

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها