Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال روز پنج شنبه هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود و 10 نامزد تصدی ریاست فدراسیون به رقابت با یکدیگر می پردازند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ثبت نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال برای معرفی شانزدهمین رئیس از 16 تا 29 مهرماه انجام شد و در این مدت 10 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی 10 نامزد تصدی ریاست فدراسیون والیبال آنان به قرار زیر است:

احمد ضیایی
بهنام محمودی
علیرضا سلیمی آوانسر
علی نیکنام‌فر
الهام رضایی
محمد شاهمرادی
علی پورعروجی
محمد تقی حسن‌زاده
امیر حسین منظمی
کریم فروزان

بر اساس اعلام معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود.

ساعت و محل برگزاری مجمع و اسامی کاندیداهایی که صلاحیت آن‌ها برای احراز پست ریاست فدراسیون والیبال مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری