Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@14:15:49 GMT

عمر رژیم صهیونیستی دوامی نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۰۸۴۷

عمر رژیم صهیونیستی دوامی نخواهد داشت

به گزارش جهان نيوز، جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت در محکومیت اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با مطالعه تاریخ و بررسی سرنوشت مستکبرین در خواهیم یافت که عمر حکومتی هیچ کدام یک از آنها دوام و بقا نداشته است و بعد از گذشت چند صباحی طغیان و سرکشی به سرنوشت نیاکانشان مبتلا گردیدند و صرفا نامشان در تاریخ به ستمگری و زشتی یاد می‌شود و تاریخ این سرنوشت را برای دولت ایالت متحده آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل تکرار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری در پاسخ به آمریکا فرمودند اینکه آنها ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران سخنان رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به پایتختی اسرائیل را محکوم کرده و ضمن آرزوی وحدت و یکپارچگی در بین ملتهای اسلامی ،بر اساس آیه 250 از سوره بقره که می‌فرماید ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و نصرنا علی القوم الکافرین از خداوند منان مسئلت می‌کند که به امت اسلامی صبر و استقامت عنایت فرماید تا بتوانند بر قوم کافر پیروز شوند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است

درحالی‌که رسانه‌ها از گسترش اختلاف میان تل‌آویو و واشنگتن بر سر جنگ در غزه خبر می‌دهند، رئیس رژیم صهیونیستی اما از رئیس‌جمهور آمریکا تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه و دیدار گروهی از سیاستمداران دموکرات آمریکایی گفت: «بایدن دوست بزرگی برای اسرائیل است. وقتی میزبان او بودیم، علاقه شدید او را به اسرائیلی‌ها و اسرائیل دیدم و اشک از چشمانش سرازیر شد چراکه او لحظات بسیار خوبی را در اینجا کنار ما سپری کرده است».

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی افزود: «او (بایدن) دوست واقعی اسرائیل است و به خاطر این موضوع به او بسیار احترام می‌گذارم».

هرتزوگ ادامه داد: «من به دوستانمان در آمریکا و به اسرائیلی‌ها می‌گویم رابطه ما با آمریکا برای رفاه ۲ طرف ضروری و حیاتی است و باید بر توسعه و تقویت این روابط تمرکز کنیم. این ارتباط پیوندی منحصر به فرد است که در طول تاریخ ادامه داشته و همچنان دارد».

این اظهارات هرتزوگ درحالی بیان شده که  اختلافات میان رژیم صهیونیستی و آمریکا اخیرا گسترش یافته و این امر سناریوهای متعددی را پیش روی این روابط قرار داده است. رسانه‌های غربی و عبری‌ نیز اخیرا به این مساله پرداختند که وخامت و تنش موجود در روابط میان تل‌آویو و واشنگتن به حدی رسیده که آمریکا با فاصله گرفتن ارزش‌ها و منافع دو طرف از یکدیگر، شروع به ارزیابی مجدد این روابط کرده است.

در همین زمینه، روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: «سرخوردگی فزاینده از نخست‌وزیر اسرائیل، برخی از دستیاران جو بایدن را بر آن داشت تا از او بخواهند که به طور علنی از نتانیاهو در خصوص عملیات نظامی در غزه انتقاد کند.»

به نوشته این روزنامه، «بایدن و دستیاران ارشدش از زمان شروع جنگ غزه بیش از هر زمان دیگری به تحریم نتانیاهو نزدیک شده‌اند و دیگر او را شریک سازنده‌ای نمی‌دانند.»

با این‌حال، روزنامه وال استریت ژورنال روز چهارشنبه نوشت آمریکا در مذاکرات پشت‌پرده با تل‌آویو، مخالف حمله به رفح نیست بلکه می‌خواهد با برنامه مشخصی که به غیرنظامیان تلفات کمتری وارد شود، انجام شود.

علی‌رغم این اختلافات اما دولت آمریکا از ابتدای جنگ غزه از هیچ کمک نظامی و لجستیکی به رژیم کودک‌کش دریغ نکرده است و به همین دلیل ملت فلسطین واشنگتن را شریک جنایات و نسل‌کشی در این باریکه می‌دانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • پیش‌بینی شیخ احمد یاسین از سرنوشت رژیم صهیونیستی در سال۲۰۲۷ چه بود؟ +فیلم
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • مقام جهاد اسلامی: اختلاف اسرائیل و آمریکا نمایشی است/رژیم صهیونیستی منزوی شده است
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت