Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@02:40:41 GMT

زیباترین طاوس سخنگو

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۱۰۵۲

زیباترین طاوس سخنگو

‍‍‍‍‍‍

طاووس ها پرندگانی زیبا هستند که جزء رده ماکیان و تیره قرقاولیان محسوب می شوند. پرهای طاووس از رنگ هایی بسیار زیبایی برخوردار است که ترکیبی از دو رنگ آبی و سبز می باشد.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا سن‌سیروس: خالق زیباترین تصاویر روز

به گزارش ''ورزش سه''، شاید کمتر کسی بداند که تا به امروز ۱۵ دوره از لیگ برتر زنان گذشته و امسال فصل شانزدهمی است که لیگ فوتبال زنان ایران لقب حرفه‌ای را یدک می‌کشد. لیگی که از پوشش حداکثری رسانه‌ها، آنطور که باید بهره‌مند نیست اما در دل محرومیت‌های خودش، لحظات شگفت‌انگیزی خلق می کند. مثل امروز که سن‌سیروس انزلی، همان جایی که مهد قایقران و پسران انزلیچی است؛ میزبان مهم‌ترین مسابقه فصل فوتبال زنان بود.

جایی که خاتون و ملوان ۳۷ امتیازی، درحالی که به یکدیگر از رگ گردن نزدیک‌تر هستند و فقط یک نفس تا لمس جام قهرمانی فاصله دارند؛ مقابل هم قرار می گیرند. امروز دختران بم و انزلی به هم تنه زدند، برای یک پرتاب اوت ساده فریاد کشیدند، برای تک تک سوت‌های داور اعتراض کردند و در آخر یک سوی زمین از غم غرق اشک شد و سوی دیگر میدان از شادی اشک شوق ریخت.

اما زیباترین تصویر ثبت شده از دوئل تماشایی امروز، نه فریاد از سر شوق دوستان ملیکا در تیم خاتون بم بود و نه اشک‌های پر از شرم و تعصب دختران انزلیچی که بند نمی‌آمد. زیباترین تصاویر امروز روی سکوها خلق شد. جایگاه تیفوسی‌های انزلیچی‌ها. همانجا که در مسابقات مردان بیانیه اعتراضی سر می‌دهند. همانجا که به تارتار لقب انزلیچی دادند. امروز سکوهای سن سیروس در تسخیر دختران ملوان بود. برای فریاد زدن یک نام، برای اینکه با اصالت‌ها می‌دانند، ملوان یک تیم ریشه‌دار زنان هم دارد.

سکوهای بدون سقف استادیوم تختی انزلی امروز میزبان چند هزار زن بود که به حمایت از یازده دختر آمده بودند. این حمایت زیر سیل شدید باران بود و با شدت گرفتن بارش، حتی یک نفر از جمعیت سکوها کم نشد. آن‌ها از ۱۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه، یعنی زمانی که گوینده ورزشگاه نام بازیکنان ملوان را می‌خواند؛ شروع به تشویق تیم خود کردند و بعد از شکست در مهم‌ترین مسابقه فصل هم ایستاده دختران ملوان را تشویق کردند.

اینجا سن‌سیروس است؛ جایی که نه فقط در فضای مجازی بلکه روی سکوهای خیس استادیوم قایقران، نام دختران شهرشان را به بلندای پسران همین شهر فریاد می‌زنند.

دیگر خبرها

  • اینجا سن‌سیروس: خالق زیباترین تصاویر روز
  • دریاچه سد دز، یکی از زیباترین دریاچه‌های خوزستان (فیلم)
  • رونمایی از زیباترین پیراهن سال (عکس)‏
  • دریاچه سد دز، یکی از زیباترین دریاچه‌های خوزستان + فیلم
  • آغاز به کار سخنگوی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان
  • عکس| زیباترین گل این فصل لالیگا به ثمر نرسید!
  • برگزاری جشنواره زیباترین سفره هفت سین
  • (عکس) درباره زیباترین خانه کوهستانی آمریکا
  • عجیب‌ترین و زیباترین مار‌های جهان (فیلم)
  • درباره زیباترین خانه کوهستانی آمریکا (+تصاویر)