Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان چناران از درخشش وزنه‌برداران قدرتی شهرستان چناران در مسابقات تک حرکت پرس سینه در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام رضا جنگی در گفت و گو با ندای چناران از درخشش وزنه‌برداران قدرتی شهرستان چناران در مسابقات تک حرکت پرس سینه (راو) استان خراسان رضوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان چناران اظهار داشت: مسابقات تک حرکت پرس سینه استان خراسان رضوی، به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد و تیم پاورلیفتینگ شهرستان چناران به سرپرستی محمد حسینی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

 

وی ادامه داد:‌ در نتیجه این رقابت‌ها محمد حسینی در 120+ کیلوگرم به مقام اول رسید و مدال طلا بر گردن آویخت و عنوان قهرمان قهرمانان و اورال را در مستر یک کسب کرد.

 

جنگی افزود: سید علی نصری در 100 کیلوی بزرگسالان مقام دوم و مدال نقره بدست آورد و مجتبی حسن آبادی نیز در 56 کیلو گرم بزرگسالان به مقام دوم و مدال نقره بسنده کرد.

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان چناران خاطرنشان کرد: حاصل تلاش مرتضی حسن آبادی در 100 کیلوی جوانان یک مدال نقره بود و این ورزشکار بر سکوی دوم ایستاد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس