Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نتایج نظرسنجی شبکه تلویزیونی ای‌.آر.دی نشان می‌دهد، آلمان‌ها به روسیه بیشتر از آمریکا اعتماد دارند. به نظر می‌رسد برند آمریکا از زمان انتخاب ترامپ در انتخابات سال گذشته شدیدا لطمه خورده باشد.
به گزارش خرداد به نقل ازمهر ، به نقل از پایگاه خبری دویچه وله، نتایج این نظرسنجی که شنبه منتشر شد نشان می‌دهد آلمان‌ها به صورت روز افزونی روسیه را شریک قابل اطمینان‌تری نسبت به آمریکا می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نظرسنجی بین ۱۰۰۴ تن از طرف موسسه تحقیقاتی "اینفراتست" نشان می‌دهد، ۲۸ درصد از پاسخ‌دهندگان احساس می‌کنند مسکو یک شریک قابل اعتماد است و در مقابل ۲۵ درصد همین حس را به واشنگتن دارند.
این اولین بار است که در یک دهه گذشته اعتماد آلمانی‌ها به روسیه بیشتر از اعتماد آنها به آمریکا می‌شود. نظرسنجی ماه ژوئن اینفراتست درباره اعتماد عمومی به شرکاب جهانی آلمان نشان داد که دو کشور در ۲۱ درصد رقابت می‌کنند. فرانسه و انگلیس هم در چشم مردم آلمان عملکرد بهتری دارند. بیش از ۹۰ درصد می‌گویند پاریس شریک معتبری است و بیش از ۶۰ درصد انگلیس را یک شریک معتبر می‌دانند.  
این یافته‌های جدید همسو با نتایج نظرسنجی ماه اوت مرکز "پیو" است که اعتماد عمومی به رهبران مختلف جهان را نشان می‌داد. طبق آن، ۲۵ درصد آلمان‌ها به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه اطمینان داشتند و تنها ۱۱ درصد همین حس را نسبت به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا از خود نشان دادند.
براساس نظرسنجی پیو، وجهه آمریکا از زمان روی کار آمدن ترامپ در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ میان آلمانی‌ها لطمه دیده است.
حدود ۶۰ درصد از آلمان‌ها زمانی که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در حال ترک کاخ سفید بود، دیدگاه مثبتی به آمریکا داشتند. این رقم در آغاز ریاست جمهوری ترامپ به ۳۵ درصد کاهش یافت. محققان این نظرسنجی‌ می‌گویند، سقوط محبوبیت آمریکا در میان آلمان‌ها روندی جهانی دارد. رویکردها خصوصا در غرب اروپا و آمریکای لاتین به سمت وخامت پیش می‌رود. برچسب ها: آلمان ، روسیه ، آمریکا ، اعتماد

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش