Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:30:38 GMT

وزیر خارجه انگلیس فیلم «یتیم خانه ایران» را ببیند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۱۵۲۲

وزیر خارجه انگلیس فیلم «یتیم خانه ایران» را ببیند

نماینده مردم زنجان گفت: در آستانه سفر وزیر خارجه دولت انگلیس به ایران، توصیه می کنم فیلم یتیم خانه ایران را ببیند. این فیلم در ایران ساخته شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به سفر بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس به ایران گفت: به عنوان تحفه سفر حداقل حساب های سفارت ایران در انگستان را باز کنید تا امکان انتقال پول به این سفارت خانه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، محسن کوهکن نماینده مردم زنجان در نطق میان دستور گفت: تجربه تاریخی می گوید هرگاه استعمار نو در فشارهای خود مردم گریزی و مردم کشی و حق کشی راه دنبال کرده است، شیشه عمر خود را زودتر شکسته است. تصمیم نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نیز همین نتیجه را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم زنجان ادامه داد: در آستانه سفر وزیر خارجه دولت انگلیس به ایران، من توصیه می کنم فیلم یتیم خانه ایران را ببیند. این فیلم در ایران ساخته شده است.

کوهکن خطاب به اعضای هیئت رئیسه مجلس گفت: بر مسئولان کشور واجب است که این فیلم را ببینند. طبق اسناد تاریخی که در این فیلم به نمایش درآمده است، دولت انگلیس از طریق ایادی خود اقداماتی انجام داده است که موجب مرگ ۹ میلیون نفر شده است. مجلس و دولت باید علیه دولت انگلیس اقامه دعوی کرده و این موضوع را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: آقای وزیر خارجه انگلیس که با ادعا به ایران آمده ای و همیشه زبان شما چرب بوده اما از آمریکایی ها هم بدتر بوده اید. حداقل به عنوان تحفه سفرتان به جای مذاکره با این و آن، حساب های جاری سفارت ایران را باز می کردید که ما برای انتقال پول مشکل نداشته باشیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در خصوص اظهارات پزشکیان نایب رئیس مجلس، تصریح کرد: آقای پزشکیان به اظهارات بنده توجه کنند که اگر بعد می خواهند آیه قرآن بخوانند بتوانند.

وی افزود: اولا کسی که تذکر ماده ۷۹ می دهد در شرایطی است که به او توهین شده باشد یا نطقش تحریف شده باشد. فریاد زدن در این مجلس که فاصله زیاد است به خاطر رساندن صدا به رئیس مجلس و هیئت رئیسه است. فریاد زدن کلمه نیست که فاخر یا غیرفاخر باشد.

کوهکن خطاب به پزشکیان خاطرنشان کرد: حضرتعالی آیات و احادیثی خواندید، خواهش من این است که نوار آن را بگیرید و گوش دهید. با قرآن و احادیثی که خوانده اید، با متن کامل قرآن تطبیق دهید، اگر شما درست گفتید و بنده اشتباه شنیدم که عذرخواهی می کنم، اگر شما اشتباه خواندید اصلاح کنید. خواهش من این است که یا آیه و احادیث خوانده نشود و یا اگر از پشت تریبون خوانده می شود درست خوانده شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات

به گزارش خبرگزاری مهر، «شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان» وزیر خارجه امارات عربی متحده در تماس تلفنی، با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی با ابراز تأسف از وقوع سیل سنگین در امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد.

شیخ عبدالله بن زائد وزیر خارجه امارات عربی متحده در این تماس تلفنی بر اراده کشورش جهت توسعه روابط دو جانبه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

طرفین بر توسعه روابط دو جانبه و برگزاری منظم کمیته‌های مشترک اقتصادی و کنسولی تأکید کردند.

وزرای امور خارجه دو کشور همچنین در مورد آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف هر چه سریع‌تر این جنایات و تسریع در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و نیز در خصوص برخی دیگر از تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6082273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • وزیر خارجه انگلیس: اسراییل تصمیم به اقدام علیه ایران گرفته
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس