Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@06:31:20 GMT

طرح جدید برای پرداخت یارانه نقدی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۱۶۲۰

طرح جدید برای پرداخت یارانه نقدی

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور: سال آینده سطح زندگی استاندارد را تعریف و اعلام می کنیم هرکسی درآمدش از این مقدار کمتر است، برود در یک سازمان حمایتی ثبت نام کند.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه استقلال و سرمربی سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین آرای خود برای باشگاه استقلال و مربیان سپاهان جرایمی را در نظر گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را اعلام کرد که به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت، تخلفاتی رخ داد. وی به همین خاطر باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای ساکت الهامی و مجتبی حسینی

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت تیم حریف باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

پائولو سانتوس مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

گریلوداکونها مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های بانوان کانی کردستان و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی فاطمه صادقی مدیر تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. اعظم غلامی از منتسبین تیم ملوان بندر انزلی هم به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم ملوان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم کانی کردستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل داوری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیلی از مشکلات کشور با دیپلماسی توام با اقتدار می تواند حل شود
  • معاون سازمان غذا و دارو خبر داد؛ پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها
  • پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها
  • یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها پرداخت شد
  • استقلال و مورایس جریمه شدند
  • جریمه سنگین برای استقلال
  • استقلال و سپاهان جریمه شدند
  • جریمه استقلال و سرمربی سپاهان
  • تصمیم نهایی دولت درباره افزایش یارانه‌های نقدی در سال ۱۴۰۳
  • دولت برای افزایش یارانه‌ نقدی یا ادامه کالا برگ تصمیمی نگرفته است