Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:46:56 GMT

2فوریت لایحه کمک به زلزله زدگان غرب کشور تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۱۶۳۴

2فوریت لایحه کمک به زلزله زدگان غرب کشور تصویب شد

تهران- ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر تهران، 2 فوریت لایحه کمک به زلزله زدگان غرب تهران را تصویب کردند.

به گزارش ایرنا ،2 فوریت لایحه کمک به زلزله زدگان غرب کشور روز یکشنبه در بیست و هشتمین جلسه شورا مطرح شد و محسن هاشمی در این باره گفت: شهرداری تهران در این لایحه خواستار مجوز افزایش یکصد میلیارد ریالی از محل مانده اعتبارات هزینه نشده و صرفه جویی در هزینه کرد ردیف های بودجه مصوب سال 96 برای کمک به زلزله غرب کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پیش از این لایحه، طرح پیشنهادی کمک به زلزله زدگان غرب در شورا مطرح و پس از تصویب به فرمانداری تهران ارسال شد.
وی گفت: فرمانداری تهران خواستار نظارت بر حسن اجرای طرح مذکور توسط رئیس ستاد بحران استان تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران بر این طرح شده است.
هاشمی گفت: همچنین فرمانداری تهران خواستار تامین اعتبار کمک به زلزله زدگان، اسناد مستند هزینه کرد اعتبارات توسط رئیس ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه شد.
اعضای شورا پس از بررسی 2فوریت لایحه کمک به زلزله زدگان غرب تهران را با 14 رای تصویب کردند.
به گزارش ایرنا در این جلسه محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهر سازی با 15 رای برای عضویت در شورای راهبردی طرح ویژه اراضی عباس آباد انتخاب شد.
همچنین علی اعطا عضو دیگر شورا با 16 رای برای عضویت در هیات موسس خانه معمار موضوع تبدیل خانه هنرمندان 2 به خانه معمار( اسناد لرزاده) انتخاب شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان