Web Analytics Made Easy - Statcounter


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانشجویان با نگاه فراجناحی نسبت به صیانت از مصالح کلان کشور و حساس بودن روی مسایل حیاتی به شکل شایسته و مناسب نقش‌آفرینی کنند
.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در دیدار اعضای مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی در اردبیل اظهار کرد: تفکر آرمانی لازمه حرکت یک دانشجوی انقلابی است تا بتواند از فرهنگ اسلامی و ارزش‌های ناب انقلابی به شایستگی دفاع کرده و اسباب صیانت و حراست از آن را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند تا جریان دانشجویی را که برگرفته از تفکر نقادانه و منصفانه است به سمت و سویی سوق دهند تا از مبانی اصلی فاصله گیرد در حالی که باید با حساسیت تمام دانشجویان در همه مسایل به ویژه مسایل حوزه اقتصادی و فرهنگی اظهارنظر کرده و دخیل باشند.
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه به جای احساسات باید در دانشگاه‌ها و از سوی دانشجویان حرکت‌های عقلانی و منطقی مشاهده شود تصریح کرد: دانشجویان ما باید به معنای واقعی جایگاه علمی و ارزشی خود را بشناسند و در تقویت مرکز عقلانیت و دیانت که همان دانشگاه‌ها و مراکز علمی هستند ورودی عالمانه داشته باشند.
عاملی در ادامه بیان کرد: دانشجویان ما امروز در حساس‌ترین شرایط و پیچ تاریخی برای این کشور و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید خود را مجهز به علم و مهارت کنند تا نه تنها از پیشرفت‌های جهانی و قطار توسعه مراکز علمی و دانشگاهی دنیا عقب نمانند بلکه بکوشند تا همسو با این پیشرفت‌ها کشور را به سمت پیشرفت‌‌های واقعی علمی و فرهنگی سوق دهند.
وی از علم به عنوان سلطان و ابزار مهم قدرت فائق جهانی یاد کرد و گفت: هر کشوری که امروز به ابزار قدرتمند علم آگاهی و بصیرت مجهز باشد به همان اندازه در عرصه جهانی و پیشرفت‌های آن تاثیرگذار عمل خواهد کرد.
امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه دانشجویان ما باید با صلاح برهان و مجهز شدن به علم و فنون انسان‌مدار در حل مشکلات کشور گام بردارند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر به چنان پیشرفت‌های علمی دست یافته است که در چینش جهانی جزو قدرت‌های برتر و ممتاز محسوب می‌شود.
مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به تشکیل و فعالیت مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان اظهار کرد: 40 تشکل دانشجویی زیرنظر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با بیان اینکه این مجمع نقش راهبردی در انسجام‌بخشی به فعالیت تشکل‌های دانشجویی دارد که امیدواریم فعالیت آنها به تقویت مبانی ارزشی و انقلابی در دانشگاه‌ها منجر شود خاطرنشان کرد: دانشجوینماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به تشکیل و فعالیت مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان اظهار کرد: 40 تشکل دانشجویی زیرنظر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با بیان اینکه این مجمع نقش راهبردی در انسجام‌بخشی به فعالیت تشکل‌های دانشجویی دارد که امیدواریم فعالیت آنها به تقویت مبانی ارزشی و انقلابی در دانشگاه‌ها منجر شود خاطرنشان کرد: دانشجویان ما امروز با مجهز شدند به قدرت علم و عقلانیت سعی دارند تا در مسیر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم حرکت کنند.
در این دیدار چند تن از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی نیز گزارشی از فعالیت خود را در راستای تبیین مبانی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها ارائه دادند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی

معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی خبر داد.

به گزارش برنا، وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیئت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!