Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی مدعی شد که تلاش زیادی خواهد کرد تا از ژوزه مورینیو انتقام بگیرد.

در زمان حضور استرلینگ در لیورپول، مورینیو هدایت چلسی را برعهده داشت و سرمربی پرتغالی با شکست لیورپول، این تیم را از رسیدن به لیگ برتر که نسبت به هر زمان دیگری، نزدیک تر به کسب آن بود، باز داشت. همچنین استرلینگ در سال بعدش، مقابل منچستریونایتد به میدان رفت و در یک دیدار حساس، بارها توسط دخیا از گلزنی بازماند و در نهایت نیز لیورپول 3-0 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال استرلینگ مدعی شد که انگیزه بسیار زیادی برای انتقام گرفتن از مورینیو و یونایتد دارد.
او گفت:" در آن بازی باید هت تریک می‌کردم. دخیا سیو‌های استثنایی انجام داد و بارها تلاش کردم که گلزنی کنم ولی او مانع من شد. پس از بازی، موهایم را زدم. مقابل بورنموث در بازی بعدی دو گل زدم. هنوز هم ناکامی در گلزنی مقابل یونایتد را به خاطر دارم. همیشه دوست دارم در بازی های بزرگ گلزنی کنم."
استرلینگ درباره پیشرفتش در گلزنی گفت:" قبلا وقتی مقابل دروازه قرار می‌گرفتم، هیجان زیادی من را فرا می‌گرفت. وقتی توپی از دست می‌رفت خیلی حسرت می‌خوردم. بعد از بازی صحنه ها را بررسی می‌کردم و می‌گفتم که چرا این موقعیت از دست رفت. چرا انقدر سریع حرکت کردم و عجله داشتم. حالا با آرامش بیشتری از موقعیت ها استفاده می‌کنم. در گذشته وقتی توپی به من می‌رسید، عجولانه برای شوت زنی اقدام می‌کردم ولی حالا با دقت بیشتری کار می‌کنم."

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود

سرمربی رم به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد رم بازیکنان خوبی دارد و حتی بدون او نیز می‌تواند برنده شود.

به گزارش ایسنا،  جدال هفته قبل تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود اما پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند. با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب پیگیری شد و  در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

به گزارش مدیاست، دانیله دروسی، سرمربی رم به برد تیمش مقابل اودینزه واکنش نشان داد و گفت: قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردم، به شوخی گفتم که نمی‌دانم باید چه کار کنم، هرگز یک بازی بیست دقیقه‌ای را تجربه نکرده بودم. سعی کردیم با ورود الشعراوی کناره‌های تیم را قوی کنیم و در نهایت به گل رسیدیم.

او درباره شادی زیادش بعد از برد رم نیز گفت: من معمولا خونسردتر هستم و متاسفم که اینگونه در اودینه جشن گرفتم. اودینزه همیشه بسیار دوستانه با ما رفتار کرده است و هیچ قصد بدی نداشتم. حالا ما برای یک بازی سخت دیگر آماده خواهیم شد. دیدار با لورکوزن بسیار دشوار است و  بازی کاملاً متفاوتی از امروز خواهد بود اما ما آماده خواهیم بود.

در پایان از دروسی خواسته شد تا عملکرد فعلی خودش را با ژوزه مورینیو در نیم فصل اول مقایسه کند ولی سرمربی جوان رم به انتقاداتی که متوجه مورینیو شده، پاسخ داد. واضح است که ما خیلی خوب کار می‌کنیم و اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم. بچه‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و من صادقانه فکر می‌کنم که تیم امشب با سرمربی قبلی هم می‌توانست برنده شود. آنها حتی بدون من هم برنده می‌شدند.

رم هفته بعد باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به دیدار بایر لورکوزن تیم بدون شکست این فصل فوتبال اروپا برود. در این دیدار سردار آزمون می‌تواند برابر تیم سابقش قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید