Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  قاضی محمد بخشی افزود: بعد از مکاتبه با دادستان خرم‌آباد و مطرح شدن دغدغه سازمان‌های مردم نهاد و خانواده‌های مردم‌نهاد، با بازپرس پرونده تماس تلفنی داشتم که ایشان هم دغدغه‌های خاص خود را داشتند و با توجه به شرایط جوی منطقه قرار شد صبح فردا مجدداً کار تحقیق و تفحص در منطقه صورت بگیرد تا ان‌شاء‌الله آخرین کوهنورد نیز شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پس از شناسایی، سپس نسبت به انتقال اجساد به مشهد اقداماتی صورت می‌گیرد؛ از نظر قضایی تحقیقاتی برای اجساد باید صورت گیرد و پزشکی قانونی نیز باید در این حوزه اعلام‌نظر کند و در مشهد هم اعلام آمادگی کردیم تا این اقدامات صورت گیرد.

معاون دادستان مشهد افزود:با توجه به اینکه یکی از اجساد هنوز پیدا نشده، باید تحقیق و تفحص کامل صورت بگیرد.

قاضب بخشی گفت: برای تسریع در انتقال اجساد کوهنوردان کامیون سردخانه‌داری به منطقه اعزام شده تا نسبت به تحویل اجساد اقدامات لازم را صورت دهد و این کامیون فردا به محل می‌رسد و توسط بازپرس دستور برای تسریع اقدامات پزشکی قانونی صورت می‌گیرد و تا فردا ظهر تحویل اجساد صورت می‌گیرد و سپس به مشهدمقدس منتقل می‌شوند.

انتهای پیام//ف.ج

جزئیات انتقال پیکر کوهنوردان حادثه اشترانکوه به مشهد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا