Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@19:11:33 GMT

وزیر ارشاد: هیچ کنسرت و تئاتری لغو نشده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۲۳۷۲

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر ارشاد در جلسه این فراکسیون عنوان کرده در سه ماه گذشته هیچ کنسرت و تئاتری لغو نشده است.

به گزارش شریان نیوز،سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر ارشاد در جلسه این فراکسیون عنوان کرده در سه ماه گذشته هیچ کنسرت و تئاتری لغو نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرداد لاهوتی با اشاره به جلسه فراکسیون مستقلین با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این جلسه درباره برخی موازی‌کاری‌ها در حوزه فرهنگ مباحثی صورت گرفت. با توجه به اینکه وزارت ارشاد تولیت عرصه فرهنگ را دارد اما در عین حال دستگاه‌های فرهنگی زیادی هستند یا نقطه مقابل این وزارتخانه‌اند یا با آن موازی‌کاری می‌کنند.

وی افزود: آقای وزیر در جلسه مطرح کردند که اگر بودجه 97 را نگاه کنید تولیت مسائل فرهنگی با وزارت ارشاد است و آثار آن در بودجه مشهود است. در واقع وزارت ارشاد تولیت مسائل فرهنگی را دارد و دستگاه‌های دیگر حذف یا کم ‌رنگ شده‌اند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره لغو برخی کنسرت‌ها و تئاترهای مجوزدار از سوی دستگاه‌های نظارتی سوال شد که وزیر ارشاد گفت در سه ماه گذشته هیچ کنسرت و تئاتری لغو نشده و در این زمینه با سردار اشتری وزیر اطلاعات و دستگاه‌های نظارتی جلساتی برگزار شده است.

نماینده مردم لنگرود در پایان گفت: وزیر ارشاد در این جلسه گفت که سیاست این وزارتخانه این است که بدون حاشیه به دنبال اهداف خود پیش برود و وزارت ارشاد را به جایگاه اصلی خود که متولی اصلی فرهنگ است، برگرداند. ایسنا برچسب هامجلس شورای اسلامیوزیر ارشاد

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم

محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه -هشتم اردیبهشت- در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست و یکم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران بدون ذکر نام کارگردان فیلم سینمایی «اقبال لاهوری» شاعر ملی و مشهور پاکستانی اظهار داشت: کارگردان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه است، تا قرارداد بسته نشود، اسمش را نمی‌آورم. بنیاد سینمایی فارابی در حال منعقد کردن قرارداد آن است و تا آخر سال و یا اوایل سال آینده اثر ساخته می‌شود، می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری ویژه برنامه‌های زبان فارسی ادامه داد: ما ۶ خانه فرهنگ در پاکستان از جمله لاهور، کراچی و کویته و دیگر شهرها داریم که باید تقویت شود. در این سفر، آقای رئیس جمهوری عنایت ویژه‌ای روی بحث گسترش فرهنگی در پاکستان داشتند و ان‌شالله این کار را به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: در سریلانکا هم با استقبال بسیار بالای هنرمندان و اهالی فرهنگ آنجا روبه‌رو بودیم. چهار تفاهم‌نامه همکاری از پنج تفاهم دو کشور در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های رسانه‌ای، سینما، فرهنگی به معنای خاص خود و همچنین در زمینه تعاملات میان هنرمندان و برگزاری اجلاس‌های مشترک بود.

اسماعیلی اظهار داشت: در حال تجربه فضای ویژه‌ای در حوزه بین‌الملل هستیم، شاید برای اولین بار است که همزمان با حرکت در حوزه حل مسائل فرهنگی در داخل کشور، این دیپلماسی فرهنگی را به صورت برجسته پیش می‌بریم.

سفر به دو کشور همسایه در روزهای آینده

اسماعیلی گفت: در روزهای آینده نیز دو سفر به کشورهای منطقه خواهیم داشت، مقصد احتمالا جمهوری آذربایجان و یکی دیگر از کشورهای آسیای مرکزی است که برنامه‌های آن را هماهنگ می‌کنند.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)