Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@01:01:43 GMT

مباحث دفاع مقدس برای عبرت‌گیری است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۲۵۶۴

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 آذرماه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور صفرعلی برات‌لو، رییس سازمان پیشکسوتان حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: چیزی که ما با ارزش‌های دفاع مقدس دنبال می‌کنیم فقط عبرت‌انگیزی از دفاع مقدس نیست، چراکه ما به دنبال این هستیم سعی کنیم بر اساس اهداف از پیش تعیین شده به سوی بیعت مجدد با رهنمودهای مقام معظم رهبری که ایستادگی و مقاومت است، حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این ایستادگی در سال‌های گذشته توسط پیشکسوتان و در دفاع مقدس توسط رزمندگان تجربه شد شاید بیشتر به دنبال این باشیم این ایستادگی و مقاومت را در جامعه نهادینه کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر مقاومت شهدا و ایثارگران و جانبازان نبود شاید جنگ هشت ساله نابرابر نتیجه دیگری داشت.
آسمند تصریح کرد: رزمندگان ما همیشه از جانشان مایه گذاشتند و در این شرایط انقلاب ما نیازمند اندیشه‌ها و تجربه‌های ارزشمند پیشکسوتان است.
وی یادآور شد: این استان به نسبت جمیعت بیشترین حضور را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشت و 1882 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و 33 هزار و 763 رزمنده و بیش از 12 هزار جانباز داریم که همه برای تحقق آرمان‌های امام (ره) ایستادگی کردند.

منبع: صبح زاگرس

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من