Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس یک گزارش منتشر شده کره‌ جنوبی تحریم‌های یک جانبه جدیدی را علیه پیونگ یانگ اعمال می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این تحریم‌های یک جانبه جدید از سوی سئول بعد از دیدار کم سابقه یک مقام ارشد سازمان ملل به کره شمالی انجام می‌گیرد.

تدابیر جدید سئول علیه پیونگ یانگ دومین دور از تحریم‌های یک جانبه علیه این کشور در طول یک ماه بوده است که به احتمال بسیار این تدابیر با واکنش شدیدی از سوی پیونگ یانگ روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری یونهاپ کره‌ جنوبی در گزارشی به نقل از یک مقام وزارت خارجه این کشور اعلام کرد: در کل 20 سازمان کره شمالی از جمله بانک‌ها، شرکت‌های تجاری و 12 شخص که بیشتر آنها صاحبان بانک هستند در لیست سیاه قرار می‌گیرند.

به نوشته این خبرگزاری این مقام وزارت خارجه کره‌ جنوبی اعلام کرد: این سازمان‌ها و اشخاص در تامین پول مورد نیاز برای توسعه سلاح‌های کشتار جمعی و همچنین تجارت غیرقانونی کالاهای تحریم‌ شده دخیل بوده‌اند.

این تدابیر به علاوه تدابیری است که از سوی شورای امنیت سازمان ملل برای منزوی کردن و مورد مجازات قرار دادن کره شمالی به دلیل آزمایش‌های هسته‌ای و موشکی‌اش اعمال می‌شود.

چین نیز به عنوان تنها متحد نظامی و دیپلماتیک پیونگ یانگ نیز از تحریم‌های سازمان ملل حمایت کرده است با این حال بارها بر برگزاری مذاکرات برای کاهش تنش تاکید کرده است.

به تازگی جفری فلتمن، یکی از مقامات ارشد سازمان ملل برای گفت‌وگو با مقامات این کشور به کره شمالی سفر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی

به گزارش قدس آنلاین ، در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس که یک نسخه آن روز جاری در تارنمای دولت این کشور منتشر شد، آمده است که تحریم‌های جدید، دو گروه اسرائیلی حامی خشونت و چهار متهم به نقض حقوق بشر در کرانه باختری را شامل می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید که خشونت شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی