Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:02:41 GMT

پیش بازی آث میلان - بولونیا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۲۸۶۶

پیش بازی آث میلان - بولونیا

دو تیم آث میلان و بولونیا، امشب در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گتوسو با 21 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و شرایط خوبی ندارند. در دو بازی که سرمربی ایتالیایی روی نیمکت روسونری نشسته، آنها یک تساوی و یک شکست به دست آورده اند و باید دید که می‌توانند بلاخره اولین پیروزی را با هافبک سابق میلان به دست بیاورند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میلان در 6 بازی اخیرش در سری آ، 2 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست به دست آورده و روند پرفراز و نشیبی را طی کرده اند.

 

 

 

در آن سو، بولونیا با 21 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته و آنها نیز از ابتدای فصل روند پرفراز و نشیبی را طی کرده اند. پس از سه شکست پیاپی، بولونیا موفق شد دو پیروزی کسب کند و در دیدار آخر خود مقابل کالیاری، به تساوی دست پیدا کرد.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای میلان، 1 تساوی و 1 پیروزی برای بولونیا به دست آمده است. کونتی و چالهانوغلو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و رومانولی نیز به علت مصدومیت نمی‌تواند روسونری را همراهی کند. دی فرانچسکو نیز به علت مصدومیت نمی‌تواند بولونیا را همراهی کند و پولی، هافبک سابق میلان به علت محرومیت نمی‌تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی:

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت