Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدرضا خانی رئیس مرکز تحقیقات پالایش آب دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با ارائه گزارشی از چگونگی و نحوه انتخاب این طرح پژوهشی گفت :
طرح تحقیقاتی مرکز تحقیقات پالایش آب با عنوان " امکانسنجی و انتخاب برترین گزینه حذف نیترات از آب شرب با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP ): مطالعه موردی روستاهای شهرری " در نهمین همایش ملی مدیران آب و فاضلاب کشور به عنوان طرح پژوهشی برتر انجام شده برای غرفه آب و فاضلاب روستایی استان تهران انتخاب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه همایش دو سالانه مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی باهدف ارائه تجربیات برتر مدیران در اجرا، بهره برداری، اقتصاد آب و خدمات مشترکین و منابع انسانی هشتم و نهم آذرماه نودوشش در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد اظهار کرد : در نهمین همایش ملی مدیران آب و فاضلاب کشورنتایج تحقیقات در رابطه با موضوعات متنوع و مفیدی حول محورهای اقتصاد مقاومتی در صنعت آب و فاضلاب با رویکرد تولید و اشتغال ، مدیریت سرمایه ی انسانی در صنعت آب و فاضلاب ، مدیریت سازگاری با کم آبی ، آگاه سازی و فرهنگ سازی،بنگاه داری اقتصادی (افزون زایی، کسب درآمدهای پایدار) ، حفاظت، ایمنی و پدافندغیر عامل در تاسیسات آب و فاضلاب ، تجربه های مدیریتی و اجرایی در اجراء بهینه سازی و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب و درس آموخته هایی از برون سپاری (واگذاری) و خصوصی سازی طرح ها و تاسیسات آب و فاضلاب مطرح شد .
مجری طرح پژوهشی برتر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت : طرح تحقیقاتی مرکز تحقیقات پالایش آب با همکاری علمی و اجرایی مهندس بسطام قنبری وتلاش گروهی اعضای مرکزتحقیقات پالایش آب از بین طرح های پژوهشی رسیده به دبیرخانه جشنواره بعنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب گردید .
به گفته دکترخانی ، کارفرما طرح تحقیقاتی مرکز تحقیقات پالایش آب شرکت آبفار تهران و مشاور دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران است .

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد 

دیگر خبرها

  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی