Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@13:57:20 GMT

رسیدگی به ۹۸۰ فقره پرونده قاچاق در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۳۱۷۰

رسیدگی به ۹۸۰ فقره پرونده قاچاق در مازندران

به گزارش ایلنا از ساری ،مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با متخلفان کالای قاچاق در استان خبرداد وگفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۸۰ فقره پرونده در بخش قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی مازندران رسیدگی و مختومه شد.

وی افزود: در این مدت متخلفان به پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: بیشترین پرونده‌های قاچاق مربوط به چوب با ۳۸۹ فقره، اقلام آرایشی با ۱۱۰ فقره، تنقلات ۷۶ فقره، مواد غذایی ۴۲ فقره، سیگار ۴۰ فقره، لوازم خانگی ۳۹ فقره، طلا ۳۴ فقره، پوشاک ۲۱ فقره و تلفن همراه ۱۹ فقره بود.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه