Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این مسابقات که به مناسبت هفته وحدت در خانه تنیس اشکذر برگزار شد؛ در دوره ابتدایی پسران محمدمهدی دهقانی و محمدرضا حیدری از دبستان فرزانگان کوشا اشکذر به ترتیب مقام اول و دوم و محمدسبحان میرشمسی از دبستان شهید رجایی مقام سوم را کسب نمودند.
همچنین مدارس فرزانگان کوشا به مقام اول تیمی، شهید رجایی به مقام دوم تیمی و علوی نسب به مقام سوم تیمی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس همین گزارش، در دوره متوسطه پسران نیز امیرحسین نجیبی و سیدمهدی زاده میر از مدرسه لقمان اشکذر به ترتیب مقام اول و دوم و امیرمحمد اسکندری از مدرسه ابوذر رضوانشهر مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش تیمی نیز مدرسه لقمان به مقام اول، ابوذر رضوانشهر به مقام دوم و مدارس خاتمی و شهید فقیه به مقام سوم دست یافتند.
در ادامه این دوره از مسابقات در دوره ابتدایی دختران مدارس معصومیه مقام اول و مهدیه اشکذر مقام دوم و در دوره متوسطه مدارس نمونه الزهرا صدرآباد و انبیا ابراهیم‌آباد به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.
شایان‌ذکر است، در دوره ابتدایی پسران ۱۶ دانش‌آموز و متوسطه پسران ۲۸ دانش‌آموز و همچنین دوره متوسطه و ابتدایی دختران هر دو دوره ۱۶ دانش‌آموز شرکت داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان