Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به سفر بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس به ایران گفت: به عنوان تحفه سفر حداقل حساب های سفارت ایران در انگلستان را باز کنید تا امکان انتقال پول به این سفارت خانه وجود داشته باشد.

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، محسن کوهکن نماینده مردم زنجان در نطق میان دستور گفت: تجربه تاریخی می گوید هرگاه استعمار نو در فشارهای خود مردم گریزی و مردم کشی و حق کشی راه دنبال کرده است، شیشه عمر خود را زودتر شکسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نیز همین نتیجه را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم زنجان ادامه داد: در آستانه سفر وزیر خارجه دولت انگلیس به ایران، من توصیه می کنم فیلم یتیم خانه ایران را ببیند. این فیلم در ایران ساخته شده است.

کوهکن خطاب به اعضای هیئت رئیسه مجلس گفت: بر مسئولان کشور واجب است که این فیلم را ببینند. طبق اسناد تاریخی که در این فیلم به نمایش درآمده است، دولت انگلیس از طریق ایادی خود اقداماتی انجام داده است که موجب مرگ ۹ میلیون نفر شده است. مجلس و دولت باید علیه دولت انگلیس اقامه دعوی کرده و این موضوع را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: آقای وزیر خارجه انگلیس که با ادعا به ایران آمده ای و همیشه زبان شما چرب بوده اما از آمریکایی ها هم بدتر بوده اید. حداقل به عنوان تحفه سفرتان به جای مذاکره با این و آن، حساب های جاری سفارت ایران را باز می کردید که ما برای انتقال پول مشکل نداشته باشیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در خصوص اظهارات پزشکیان نایب رئیس مجلس، تصریح کرد: آقای پزشکیان به اظهارات بنده توجه کنند که اگر بعد می خواهند آیه قرآن بخوانند بتوانند.

وی افزود: اولا کسی که تذکر ماده ۷۹ می دهد در شرایطی است که به او توهین شده باشد یا نطقش تحریف شده باشد. فریاد زدن در این مجلس که فاصله زیاد است به خاطر رساندن صدا به رئیس مجلس و هیئت رئیسه است. فریاد زدن کلمه نیست که فاخر یا غیرفاخر باشد.

کوهکن خطاب به پزشکیان خاطرنشان کرد: حضرتعالی آیات و احادیثی خواندید، خواهش من این است که نوار آن را بگیرید و گوش دهید. با قرآن و احادیثی که خوانده اید، با متن کامل قرآن تطبیق دهید، اگر شما درست گفتید و بنده اشتباه شنیدم که عذرخواهی می کنم، اگر شما اشتباه خواندید اصلاح کنید. خواهش من این است که یا آیه و احادیث خوانده نشود و یا اگر از پشت تریبون خوانده می شود درست خوانده شود.

304

وزیر خارجه دولت انگلیس ایران یتیم خانه ایران نماینده مردم زنجان انگلستان سفارت ایران حق کشی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 انگلیس: اگر به کنسولگری ما حمله شود، شدیدا پاسخ می‌دهیم+فیلم

وزیر خارجه انگلیس ضمن محکوم کردن حمله تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام کرد، اگر کشوری به کنسولگری انگلیس حمله کند، لندن پاسخی شدید خواهد داد.

به گزارش مشرق، استاندارد دوگانه وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز درباره تنبیه اسرائیل توسط ایران در پاسخ به حمله تروریستی به کنسولگری تهران در دمشق، خبرساز شده است.

مجری سرشناس شبکه اسکای نیوز کِی بِرلی، در مصاحبه با وزیر خارجه انگلیس از او درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه سوال کرد و نظر او را جویا شد.

دیوید کامرون جواب داد: «این کاری است که اسرائیلی‌ها تصمیم گرفتند انجام دهند...من کاملا سرخوردگی که اسرائیلی‌ها احساس می‌کنند را می‌فهمم وقتی آنها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه می‌کنند و وقتی به کارهای بدی که آنها در سراسر جهان انجام داده‌اند از قبیل حمایت آنها از حماس. حماس مسئول حمله هفت اکتبر است و این جایی است که همه این اتفاقات شروع شده است. در نتیجه شما کاملا متوجه سرخوردگی (اسرائیل) هستید».

مجری اسکای نیوز پرسید: «خوب نظر شما درباره سرخوردگی ایران بابت از بین رفتن بخشی از (ساختمان) آنها در سرزمین تحت حاکمیتشان چیست؟»

وزیر خارجه انگلیس ادعا کرد که «من اینطور استدلال می‌کنم که فرق بسیار شدیدی بین آنچه اسرائیل در دمشق انجام داد با آنچه ایران انجام داد، وجود دارد. همانطور که گفتم ۳۰۱ سلاح توسط کشور ایران به سمت کشور اسرائیل شلیک شد برای اولین بار یک حمله کشور علیه کشور دیگر، ۱۰۱ موشک بالستیک، ۳۶ موشک کروز ۱۸۰ پهپاد و موضوع به شدت فرق دارد و به نظر من یک اقدام بی ملاحظه و خطرناک بود که ایران انجام داد و همه دنیا می‌تواند ببیند، همه این کشورها که می‌گفتند ماهیت واقعی ایران چیست، کاملا به روشنی می‌توانند ببینند».

برلی از نخست‌وزیر سابق انگلیس سوال کرد که «بریتانیا چه کار خواهد کرد اگر یکی از دشمنانش، یکی از کنسولگری‌های ما را با خاک مساوی کند؟»

کامرون اینطور جواب داد که «ما یک اقدام بسیار شدید انجام خواهیم داد». مجری اسکای نیوز در پاسخ به او گفت «ایران می‌گوید که این همان کاری است که آنها انجام دادند»

کامرون گفت که «آنچه که آنها انجام دادند یک حمله بزرگ بود».

مجری اسکای نیوز پرسید: «آیا آنها حق دادن پاسخ را دارند اما واکنشی بیش از اندازه نشان دادند؟»

وزیر خارجه انگلیس گفت که «حمله‌ای که آنها (ایران) انجام دادند بسیار بزرگتر بود، بسیار در مقیاس بزرگتر از آنچه که افراد بپذیرند».

برلی بار دیگر سوال کرد که «آیا آنها حق دادن پاسخ را دارند؟». کامرون اینطور جواب داد: «کشورها حق پاسخ را دارند هر وقت آنها احساس می‌کنند با اقدام تجاوزگرانه مواجه شدند البته که دارند اما به گستره پاسخ (ایران) نگاه کنید. اگر آن تسلیحات ساقط نشده بودند، ممکن بود هزاران نفر تلفات شامل غیرنظامیان بر جا بگذارد».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • پافشاری دولت انگلیس بر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • جورج گالووی سیاست دوگانه دولت انگلیس را به چالش کشید
  • وزیر خارجه انگلیس بر سر حمله ایران قفل کرد!
  • امیرعبداللهیان: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشت
  •  انگلیس: اگر به کنسولگری ما حمله شود، شدیدا پاسخ می‌دهیم+فیلم
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)
  • ببینید | تناقض عجیب در سخنان وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: حمله ایران به اسرائیل بسیار چشمگیر بود