Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@21:53:32 GMT

تسلط ارتش سوریه بر مواضعی در شرق «حماه»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۳۵۶۶

تسلط ارتش سوریه بر مواضعی در شرق «حماه»

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ارتش سوریه موفق شد برخی مواضعی را که «الجیش الحر» (ارتش آزاد) و «هیئة تحریر الشام» (هتش) در شرق حماه در دست گرفته بود، بازپس گرفت.

بر اساس گزارش رسانه‌های سوری، نیروهای ارتش پس از درگیری‌های سنگین با ارتش آزاد و تحریرالشام موفق شدند بر روستای «وتله» در حماه و یک روستای دیگر در ادلب به نام «ام خزیم» مسلط شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درهمین راستا شمال استان حماه نیز در 48 ساعت گذشته شاهد درگیری میان گروه‌های تروریستی مختلف بود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه را به شهادت رساند.

منابع خبری گزارش دادند که «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی حاضر در رفح در نتیجه جراحت‌های وارده بر اثر حمله شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الجنینه» در شرق رفح به شهادت رسیده است. به این ترتیب شمار شهیدان این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافته است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهیدان رسانه در نوار غزه از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به ۱۴۱ نفر می‌رسد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه با هدف ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌های شنیع این رژیم، به کشتار عامدانه خبرنگاران حاضر در نوار غزه اقدام کرده است.

کد خبر 6088329

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه