Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:57:14 GMT

شرور سابقه‌دار در شهرستان سرخس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۳۹۸۸

شرور سابقه‌دار در شهرستان سرخس دستگیر شد

فرمانده انتظامی سرخس گفت: شرور سابقه‌دار در شهرستان سرخس با ۱۳ فقره شرارت دستگیر شد.

سرهنگ احمدعلی دماوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت، درگیری و مزاحمت‌های خیابانی توسط فردی شرور در سطح سرخس، تیمی از پلیس امنیت عمومی این فرماندهی دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تحقیقات گسترده ماموران پلیس امنیت عمومی مشخص شد این شرور خطرناک با اقدامات مجرمانه متعدد سبب اخلال در نظم عمومی و آسایش شهروندان شده است.

سرهنگ دماوندی تصریح کرد: تیم ویژه پلیس امنیت عمومی پس از تحقیقات گسترده پلیسی با انجام یک سری کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم را که 13 فقره سابقه جرائم خشن در پرونده‌اش دارد را شناسایی و روز گذشته در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به معرفی متهم 40 ساله به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، زمینه برهم زدن نظم عمومی شوند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل

 سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط متخصصان پلیس فتا شهرستان زابل، کاربری در یکی از پیام رسان‌های داخلی مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی می‌کرد، لذا پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صفحه مورد‌نظر با انتشارفیلم با محتوای آدم ربایی موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شده بود، کارشناسان این پلیس طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاه شناسایی کنند و پس از اخذ دستور قضایی، متهم در اداره پلیس حضور پیدا کرد.

این مقام سایبری گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، ابتدا وی منکر هرگونه جرم انتسابی بود ولی در نهایت با مشاهده مدارک، مستندات و ادله جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اقرار نمود و این اقدام را پایین بودن سواد رسانه‌ای و عدم آشنایی با قانون دانسته و از مجرمانه بودن عمل خود اظهار بی اطلاعی کرده است که سرانجام پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد