Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:34:20 GMT

هفدهمین جشن نوعروسان بسیجی کاشان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۴۰۲۱

هفدهمین جشن نوعروسان بسیجی کاشان برگزار شد

هفدهمین جشن نوعروسان بسیجی در تالار الماس شهر کاشان با حضور صد عروس و داماد بسیجی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، هفدهمین جشن نوعروسان بسیجی شنبه شب در تالار الماس شهر کاشان با حضور صد عروس و داماد بسیجی و همراهان آن‌ها و بسیجیان فعال توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) برگزار شد که عروس و دامادهای سادات از طرف امام جمعه و موسسه ذریه طیبه به صورت ویژه تجلیل شدند که هدف از برگزاری این مراسم ازدواج سالم و ساده به سبک اسلامی است که تمام هزینه ها توسط خیرین پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در این مراسم مسولین شهری نیز حضور داشتند و یک عقد ویژه توسط حجت الاسلام اسلامی تبار خوانده شد و با اجرای نمایش و مولودی خوانی و صرف شام همراه بود.

سعید ابریشمی راد؛ شهردار کاشان در این مراسم ضمن توصیه به زندگی سالم و ساده اظهارداشت: زوج های جوان باید برای یکدیگر ارزش قائل باشند و در زندگی با عشق و محبت رفتار کنند که شاه کلید اصلی آن صداقت و راستگویی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار نیز ضمن اشاره به پرهیز از تجمل گرایی افزود: تجمل گرایی و تشریفات یک سدی است برای ازدواج که اینگونه مراسمات جوانان را به سمت ازدواج آسان‌تر هدایت می‌کند‌.

امام جمعه موقت کاشان با بیان این‌که معیار های انتخاب جوانان باید بر اساس ارزش های اسلامی و ایمان و تقوا باشد گفت: جوانان باید قناعت پیشه کنند و در زندگی از گناه پرهیز کرده و یکدیگر را به سمت گناه نبرند‌.

وی ابراز کرد: زندگی تا زمانی زیباست که بر اساس احترام متقابل باشد و حرمت و احترام خانواده های یکدیگر را نیز حفظ کنند و برای زندگی هرچه بهتر از خودگذشتگی داشته باشند.

انتهای پیام/

جشن ازدواج کاشانجشن ازدواج کاشانجشن ازدواج کاشانجشن ازدواج کاشانهفدهمین جشن نوعروسان بسیجی کاشان برگزار شدجشن ازدواج کاشانجشن ازدواج کاشانجشن ازدواج کاشان R7845/P1336/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود