Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان عدالت اداری در اخطاری ۴۸ ساعته به شرکت ملی گاز؛ اخذ هرگونه وجه با عنوان آبونمان از مشترکان ممنوع اعلام است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال ابطال مصوبه سال ۹۱ ستاد هدفمندی یارانه‌ها در خصوص محاسبه آبونمان گاز در مرداد ۹۶ و استمرار اخذ آبونمان در برخی شهر‌ها توسط شرکت ملی گاز، دیوان عدالت اداری در نامه‌ای ضمن اخطار به شرکت ملی گاز ایران، ۴۸ ساعت فرصت داد تا مطابق با رأی ابلاغی اقدامات عملیاتی را برای حذف آبونمان از مشترکان گاز انجام دهد و نتیجه را به دیوان عدالت اداری اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر پایه این گزارش دیوان عدالت اداری در نامه ابلاغی شرکت ملی گاز را مکلف به استرداد مبالغ دریافتی از مشترکان با عنوان آبونمان از تاریخ صدور رأی کرده است.

آرای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری لازم الاجرا و برای متخلفان از آرای ابلاغی مجازات انفصال از خدمات دولتی به مدت ۳ ماه تا یک سال در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی