Web Analytics Made Easy - Statcounter

باحکمی ازسوی دبیرکل ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، «رضا دهقانی» به عنوان سرپرست ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی بصری منصوب شد.

به گزارش ایمنا، در متن این حکم چنین آمده است:

جناب آقای رضا دهقانی

با سلام

به موجب این حکم جنابعالی از تاریخ یکم آذرماه ۹۶ به عنوان سرپرست ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی بصری استان اصفهان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید که باتوجه به توانمندی ، شایستگی و سابقه طولانی جنابعالی در امور فرهنگی و با توکل به ایزد منان و با همکاری مراجع محترم قضایی و انتظامی استان نسبت به مبارزه با پدیده شوم قاچاق و عرضه غیرمجاز محصولات فرهنگی و همچنین فراهم نمودن بستر مناسب به منظور تسهیل دسترسی آحاد مردم به آثار مجاز از طریق نظارت بر عرضه آثار سمعی و بصری در سطح سوپرمارکت های استان موفق و موید باشید.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

«جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

کد خبر 6084696

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد