Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات استان افزود: باید خانه مطبوعات مسئولیت برگزاری این جشنواره را برعهده بگیرد، منتهی جشنواره‌ای آبرومند که درشان و طراز استان باشد.

زاهدی اضافه کرد: آینده شغلی و امنیت رسانه‌ها مقوله مهمی است که می‌تواند با پایداری شغلی خبرنگاران سطح کیفی و حرفه‌ای رسانه‌ها را ارتقا ببخشد، اما اگر امنیت شغلی رسانه‌ها ضعیف باشد اعتماد به این حوزه ضعیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای جبران این نقیصه، موضوع آموزش خبرنگاران و رسانه‌ها مقوله مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار گفت: اقتصاد رسانه و توجه به مسائل اقتصاد کارکنان رسانه دو مقوله متفاوت و متمایزی هستند که باید به هر دو بخش توجه شود و در این حوزه لازم است فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هر رسانه‌ای پرونده مجزایی تشکیل بدهد و با رویکرد اقتصاد رسانه آن را بررسی کند.

زاهدی ادامه داد: اگر احزاب قوی در کشور داشته باشیم مشکل اقتصادی رسانه‌ها مرتفع می‌شود و هر رسانه‌ای می‌تواند ارگان جریان و حزبی باشد.

استاندار از خانه مطبوعات استان خواست ساماندهی مطبوعات را جدی بگیرد و خبرنگاران واقعی را مشخص کند، چون در عرصه رسانه نیازی به سیاهی لشکر نیست!

وی ادامه داد: اگر رسانه‌ها و خبرنگاران ساماندهی و پالایش شوند هم حمایتی که از خانه و رسانه‌ها انجام می‌شود به خوبی مدیریت می‌شود و هم حیثیت و آبروی رسانه‌ها خدشه و آسیبی نخواهد دید.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین  با هیات مدیره خانه مطبوعات

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج