Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:11:01 GMT

کشف و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد دراردل

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۴۸۵۸

کشف و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد دراردل

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل از کشف و معدوم سازی 200 کیلو گرم گوشت فاسد و غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر داود ربیعی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبر گفت:  200 کیلو گرم گوشت فاسد و غیر قابل مصرف توسط  بازرسان دامپزشکی در  6 واحد عرضه در سطح شهرستان اردل جمع آوری و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر ربیعی نظارت بر تمام مراحل تولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های دامی را از وظایف مهم دامپزشکی دانست و تصریح کرد: این امر مانع از انتقال بیماری‌های منتقله از این فرآورده‌ها به جمعیت انسانی می‌شود.

وی توصیه کرد:شهروندان از خرید هرگونه فرآورده خام دامی به ویژه گوشت قرمز از مراکز غیر مجاز خودداری کنند و حتما به برچسب دامپزشکی و تاریخ انقضا درج شده بر روی لاشه توجه کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان  اردل ضمن تقدیر از گزارش به موقع این مورد،  گفت: شبکه دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی شهروندان به صورت مستمر نظارت ها و پایش های خود را انجام می دهد، اما گزارشات مردمی نیز برای ما بسیار حاىز اهمیت است و در کاهش تخلفات نیز راهگشا خواهد بود.
 
دکنر ربیعی در پایان از مردم شهرستان اردل خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی با شماره 34342234 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی اعلام eoc چهارمحال و بختیاری خبری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر گرفتار در پل روستای زرمیتان شهرستان اردل در گل و سیلاب در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: نیروهای امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6096816

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو