Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فروتن، معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: سال 96 در همدان به نام شاعر دوبیتی‌ها «باباطاهر» نامگذاری شده است که در این راستا چهارمین همایش بزرگداشت مفاخر با عنوان«هزاره باباطاهر» در این شهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: چهارمین همایش بزرگداشت مفاخر با عنوان«هزاره باباطاهر» توسط دانشگاه بوعلی سینا، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( (ISC و مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در همدان برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروتن با بیان اینکه فراخوان همایش منتشر شده و در اختیار مراکز فرهنگی، هنری و آموزش عالی قرار گرفته است، بیان کرد: محور‌های همایش، جایگاه ادبی باباطاهر، 2 بیتی‌های این شاعر پرآوازه، حوزه تاریخ و شخصیت باباطاهر و ... است.
معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 15 دی ماه است گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه http://mafakher-hamedan.ir ضمن ثبت‌نام در همایش، مقالات خود را هم ارسال کنند.
وی ادامه داد: دو بیتی خوانی، رونمایی از دوبیتی‌های خوشنویسی شده و برپایی نمایشگاه آثار باباطاهر از دیگر برنامه های جانبی چهارمین همایش بزرگداشت «هزاره باباطاهر» است، گفتنی است از صاحب نظران و شاعران ملی جهت سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل آمده است.
وی با بیان اینکه بخشی از مقالات این همایش به افراد برجسته سفارش داده شده است، بیان کرد: کمیته علمی همایش هم مشخص شده و مقالات ارسالی توسط دو داور ارزیابی خواهند شد.
فروتن با تأکید بر اینکه مقالات برگزیده در قالب کتاب به چاپ می‌رسد، یادآور شد: سایر مقالات منتخب هم در قالب لوح فشرده در همایش ارائه خواهند شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد