Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزییات بودجه وزارت خارجه مشخص شد.
به گزارش صدای ایران امروز بودجه سال ۹۷ در حالی تقدیم مجلس شد که طبق آنچه در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت منتشر شده بودجه وزارت امورخارجه در سال ۹۷ به شرح ذیل است:
بر این اساس کل بودجه وزارت‌امور خارجه با احتساب هزینه‌ها و درآمدها ۱۸ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۵۲ میلیون‌ریال در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این میزان  ۱۶ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۲ میلیون‌ریال برای وزارت خارجه، ۱۰۰ هزار میلیون‌‌ریال برای همکاری‌های اقتصادی بین‌المللی، ۱ میلیون و ۵۷۵ هزار میلیون‌ریال برای سهمیه حق عضویت و کمک دولت بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین‌المللی و تعهدات، ۴۹ هزار و ۵۰ میلیون‌ریال برای مرکز آموزش روابط بین‌الملل و ۵۰ هزار میلیون‌ریال برای هزینه‌های ضروری نمایندگی‌های خارج از کشور اختصاص یافته است.
جدول جزییات بودجه وزارت خارجه به شرح ذیل است:

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است