Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیتر بوش در بروسیا دورتموند به خط پایان رسید.

طرفداری- انتظار می‌رود تا ساعتی دیگر خبر اخراج پیتر بوش به طور رسمی از سوی مدیران دورتموند اعلام شود. بیلد آلمان مربی جدید بروسین‌ها را معرفی کرده است.

به گزارش بیلد، پیتر اشتوگر 51 ساله تا پایان فصل هدایت بروسیا دورتموند را عهده دار خواهد بود. اشتوگر با کلن به بوندس لیگا صعود کرد و فصل گذشته این تیم را با نمایشی عالی به لیگ اروپا رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در فصل جاری، کلن با 12 شکست و سه تساوی در پانزده هفته، بدترین نتیجه یک تیم در تاریخ بوندس لیگا را رقم زده است.

یولیان ناگلزمن، سرمربی کنونی هوفنهایم نیز گزینه اصلی هدایت دورتموند در پایان فصل جاری خواهد بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد