Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی مظاهری در چهاردهمین همایش بین المللی روابط عمومی افزود: روابط عمومی توسعه یافته نیازمند خلاقیت است تا بتواند راه پیشرفت و همچنین برون رفت از چالش‌های پیش روی سازمان را تسریع کند.

وی با بیان اینکه خداوند خلاق است و خلاقیت را دوست دارد، گفت: خلاقیت در رسانه، خلاقیت در روابط عمومی، خلاقیت در هنر، خلاقیت در ارتباطات و خلاقیت در فرهنگ و دانش زمینه‌های ایجاد اقتصاد خلاق و تحول در جامعه بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری با بیان اینکه نوآوری در جامعه جوهره تکامل انسان در تفکر خلاق و اندیشه نوآور است، افزود: خلاقیت وجه تمایز انسان به عنوان اشرف مخلوقات از دیگر موجودات است.

وی گفت: پیشرفت بشریت مبتنی بر عقل پویا و خلاقیت است و سخت افزاری نیست.

مظاهری افزود: مسائل امروز با تفکر خلاق و متفاوت از گذشته به راه حل می‌رسد و هیچگاه نمی‌توان مسائل امروز را با راه حل‌های گذشته حل کرد.

وی گفت: قالب ذهنی گذشته و کهنه را باید رها کرد تا بتوان با زمان خود پیش رفت.

مظاهری با بیان اینکه منابع طبیعی محدود و پایان پذیر است، افزود: توسعه برخلاف جهان سوم بر مبنای سخت افزار نیست و سیستم‌های اقتصاد در حوزه فن آوری‌های دانش بنیان در کشور‌های پیشرفته بنا نهاده شده است.

وی گفت: فن آوری و استفاده از آن در اقتصاد دانش بنیان ارزش افزوده بالا و زودبازدهی دارد که در رشته‌هایی مانند طراحی، معماری، روابط عمومی، نرم افزار‌ها و فیلم و تئاتر که مبتنی بر دانش همراه با خلاقیت است قابل دسترسی است.

مظاهری با بیان اینکه خلاقیت در چهار بخش علمی، مالی فناوری و نوآوری همچنین هنر قابل تعریف است، افزود: اقتصاد خلاق بر مبنای آموزش همراه فرهنگ و دانش بنا نهاده شده است.
­

رئیس چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ادامه داد: اقتصاد، فرهنگ و فناوری زمینه‌های اقتصاد خلاق را در جامعه فراهم می‌کند.

وی گفت: فعالیت‌های دانش بنیان در زمینه اقتصاد خلاق قابل اجراست.

مظاهری افزود: اقتصاد خلاق دارای مالکیت معنوی است و فعالیت‌های اقتصادی با بکارگیری خلاقیت کارآفرین است.
­

رئیس چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با بیان اینکه اقتصاد فرهنگ، اقتصاد هنر، اقتصاد ارتباطات و اقتصاد روابط عمومی نیازمند خلاقیت است گفت: روابط عمومی نیازمند منابع انسانی کارآمد و محیط مناسب است، اما برای خلاقیت به مدیریت هوشمندانه نیاز دارد تا شکوفا شود.

مظاهری افزود: روابط عمومی حلقه ارتباطی نهاد‌ها با جامعه است که رسالت حرفه‌ای دارد و باید با استفاده از فناوری و الگو‌های جدید با خلاقیت به آن دست یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در نشست هایی جداگانه، مسائل مربوط به 10 شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق استان را بررسی و در خصوص آن ها تصمیم گیری کرد.

استاندار یزد در جریان این دیدارها با بیان اینکه مسئله دانش بنیان همچنان جزو اولویت های اساسی استان است، اظهار داشت: مسیر نجات، توسعه و پیشرفت استان از دروازه دانش بنیان و فناوری می گذرد؛ لذا مجدانه مسائل این حوزه را دنبال می کنیم.
 
وی با اشاره به برگزاری نشست های جداگانه با شرکت های دانش بنیان، گفت: یک شرکت دانش بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است، لذا منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک های اعتباری در اختیار را در مسیر تقویت زیست بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.  
 
مهران فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری مجدانه طرح جامع پارک علم و فناوری استان، تصریح کرد: به همین منظور در واگذاری اراضی به شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق، تسهیلات ویژه ای را ایجاد کرده ایم.

استاندار یزد با اظهار امیدواری نسبت به موفقیت و درخشش زیست بوم علم و فناوری استان در سطح کشور و منطقه عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا چرخ توسعه و پیشرفت استان بالنده تر از گذشته، بر مدار دانش بنیان و فناوری حرکت کند.

شایان ذکر است استاندار یزد به صورت جداگانه با مدیران شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق «سافا (سامانه های آزاد فناوری اطلاعات)»، «نیک یار ماکیان»، «بهداد صنعت آکو الکترونیک»، «همیار بتن شیرکوه»، «آرا پژوهان امین»، «فضایی پل آسمان»، «دانش پویان هوش مصنوعی پارت»، «هوشیار درایت راهور ماشین»، «کشت و صنعت ایلیا زیتون کویر یزد» و «ناجی تجارت صنعت قرن» دیدار و گفتگو کرد.

 

دیگر خبرها

  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی | تحقق رویای حسین شریعتمداری؟
  • اختراع میز آزمایشگاه سیار توسط فناوران کشورمان