Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرید محبی مدیرکل کمیته امداد استان با همراهی زهرا سادات نیری مدیر گروه ضحی موسسه عترت فاطمی با خانواده‌های ایتام شهرستان دنا دیدار کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: خیران موسسه عترت فاطمی در سفری سه‌روزه با ۳۳ خانواده ایتام سادات شهرستان دنا دیدار و با بررسی وضعیت زندگی آنان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای رفع مشکلات این خانواده‌ها اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید محبی به توزیع اقلام غذایی، بسته‌های بازی برای کودکان، وسایل ورزشی و پوشاک از طرف موسسه عترت فاطمی به خانوار‌های ایتام اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۱۰ میلیون تومان به این خانواده‌ها کمک شد که ۳۳ میلیون آن در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی و ۸۰ میلیون تومان برای تعمیر مسکن و ساخت‌وساز سرویس‌های بهداشتی پرداخت شد.

وی ادامه داد: حامیان موسسه عترت فاطمی ۴۲۰ نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین این استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

 ۱۱۰ میلیون تومانی موسسه "عترت فاطمی" به ایتام سادات کمک کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد خدمت رسان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت، ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده، پخت و توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین در این پانزده روز بیش از ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت از سفره‌های افطاری امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با بیان اینکه تعهد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت:تا کنون نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ هزار خانواده در قالب ۱۸۷ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند که از این تعداد نیز ۱۸هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران برای تهیه غذای گرم در فارس