Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:33:31 GMT

افتتاح دومین شعبه لاندری در شهرک غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۶۰۹۷

افتتاح دومین شعبه لاندری در شهرک غرب تهران

مدیر نخستین رختشویی مدرن سلف سرویس ایران با تاکید ضرورت دسترسی ارزان و سریع مردم روش‌های نوین شست‌وشوی البسه و منسوجات، از افتتاح دومین شعبه لاندری در شهرک غرب تهران خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد صلاحی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، کسب وکارهایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند که  محصول و خدمت کاملا جدید ارایه کند و یا  خدمات و محصولات موجود را به شکلی نوین و متفاوت عرضه کنند، اظهارکرد: خدمات شست‌وشوی لباس و منسوجات به شیوه منحصر به فرد «کافی رختشو» دارای مزیت‌های فراوانی نسبت به خدمات رایج در سطح کشور است  که از آن جمله می‌توان به شست‌وشوی اختصاصی برای هر مشتری و برخورداری از بالاترین سطح بهداشت در شست‌وشو، صرفه‌جویی در زمان و تحویل سریع لباس‌ها و منسوجات به مشتریان و نهایتا صرفه اقتصادی این روش برای مشتریان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاحی با یادآوری این نکته که در کشور ما صنعت گردشگری داخلی از رونق نسبی برخوردار بوده و شهرهای مختلف پذیرای مسافرین از سراسر کشور هستند، گفت: مضاف بر اینکه با توسعه واحدهای دانشگاهی، اغلب شهرها دارای جمعیت غیربومی شده است و در این شرایط، رختشویی سلف‌سرویس و شست‌وشوی اختصاصی جزو ضروریات زندگی در این شهرها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ساکنان‌عادی و غیرگردشگر یا غیردانشجوی شهرها نیز از مشتریان جدی این سیستم محسوب می‌شوند، تصریح‌کرد: ارائه خدمات رختشویی سلف سرویس و شست‌وشوی اختصاصی توسط شعبات و نمایندگی‌های «کافی رختشو» در اغلب شهرهای بزرگ و شهرهای دانشگاهی و توریستی به تمام اقشار جامعه، هدف اصلی کافی رختشو است و در این راستا علاوه بر راه‌اندازی اولین شعبه کافی رختشو در اسفندماه سال ۹۵ در شهر بندری نوشهر، در روزهای پایانی آبان ۹۶ سالن کافی رختشو در شهرک غرب افتتاح شد و هم‌اکنون آماده پذیرش مشتریان است.

وی درباره طرح‌های توسعه پیش رو «کافی رختشو» گفت: توسعه شعب با مدل فرنچایزینگ یکی از اهداف اصلی ماست و ما هم‌اکنون در حال تجهیز و راه‌اندازی شعب در شهرهای مشهد، شعبه سیدخندان تهران، چالوس و کیش هستیم که به تدریج این شعبات راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر نخستین رختشویی مدرن سلف سرویس ایران در تشریح روش شست‌وشوی لباس در «کافی رختشو» با بیان اینکه برای یک شست‌وشوی کامل و با کیفیت بایستی به ۴ عامل کیفیت و مقدار مواد شوینده، تکنولوژی شست‌وشو، دما و مدت زمان شست‌وشو توجه کرد، اظهارداشت: در لاندری «کافی رختشو» طراحی سیستم به گونه‌ای‌ست که فرآیند شست‌وشوی منسوجات مختلف توسط لباسشویی‌ها با ظرفیت پایین به لحاظ وزن و حجم انجام می‌گیرد تا امکان شست‌وشوی اختصاصی و تحویل سریع میسر شود. پس از انجام فرآیند شست‌وشو نیز لباس‌ها توسط دستگاه‌های خشک کن پیشرفته خشک شده و در صورت نیاز، لباس‌ها اتو می‌شوند.
 
وی افزود: در «کافی رختشو» با بهره‌گیری از تکنولوژی روز اروپا و به کارگیری صحیح برنامه‌های شست‌وشوی ماشین‌های لباسشویی می‌توان با اطمینان گفت که فاکتورهای دوم تا چهارم چرخه شست‌وشوی کامل پوشش داده می‌شود. همچنین با استفاده از موادشوینده ساخت شرکت هنکل آلمان که حاوی نرم‌کننده نیز هست فاکتور شماره یک نیز به ضریب اطمینان بسیار بالا پوشش داده می‌شود.

صلاحی بیان کرد: برند و لوگوی کافی رختشو در سازمان ثبت اسناد کشور و سامانه ثبت علایم تجاری با عنوان اولین لاندری مدرن و سلف سرویس ایران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!