Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهندس محمد بازیاری روز یکشنبه در همایش روز جهانی داوطلب افزود: داوطلبان و سفیران سلامت پس از آموزش های لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان، آموزه ها را به مردم و خانوار های خود انتقال می دهند.
وی گفت: این داوطلبان شامل بخش های خودمراقبتی فردی، اجتماعی، سازمان ها، مدارس و گروه های خودیار هستند که ارتباط با این شبکه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیاری افزود: داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم هستند که بدون هیچگونه چش مداشتی ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خودمراقبتی، سطح سلامت آنها را بهبود می بخشند.
وی هدف از برگزاری همایش روز جهانی داوطلب را ترویج فرهنگ خود مراقبتی در حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: داوطلبان سلامت در جمع آوری آمار ها، سرشماری، انتقال پیام های بهداشتی، توزیع بسته های آموزشی نقش بسزایی دارند که شایسته قدردانی هستند.
حجت الاسلام آیت اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه هم با تبریک هفته وحدت به بیان احادیث و روایاتی از پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) پرداخت و از کارکنان زحمت کش مجموعه بهداشت ودرمان این شهرستان بویژه داوطلبان سلامت تقدیر کرد.
در این برنامه موسیقی سنتی و مسابقه اجرا و از داوطلبان و سفیران سلامت برگزیده با اهدای جوایزی تجلیل شد.
14 آذر روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان