Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:37:00 GMT

آغاز پویش قرآنی در مدارس خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۶۳۳۷

آغاز پویش قرآنی در مدارس خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پویشی با عنوان 'من واقف قرآنی ام' در مدارس استان با هدف توسعه فرهنگ وقف و حمایت از فعالیتهای قرآنی آغاز شده است.

علی منصوریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه فعالیتها و مشارکتهای قرآنی آموزش و پرورش و اداره کل اوقات و امور خیریه خراسان رضوی این پویش فرهنگ سازی وقف و آشنا کردن دانش آموزان با این سنت حسنه و صدقه جاریه و نیز پشتیبانی ماندگار از فعالیتهای قرآن و نماز را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پویش قرآنی در چارچوب تفاهمنامه دو اداره کل برای نخستین بار در کشور با هدف آشنایی دانش آموزان، فرهنگیان، اولیاء و مربیان و غیره با وقف مشارکتی قرآنی انجام می شود. علاقه مندان، دانش آموزان، اولیاء آنها و فرهنگیان می توانند با خرید حداقل یک برگ سهام 'پویشمن واقف قرآنی ام' به ارزش 10 هزار ریال در این وقف مشارکت کنند.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پویش تا پایان دی ماه ادامه دارد. مبالغ جمع آوری شده پس از تجمیع به موقوفه ای در استان هدیه و عواید آن در خدمت حمایت از فعالیتهای قرآنی، نمازخانه ای و درالقرآنها و غیره استفاده می شود.
وی افزود: در مجموع 470 هزار برگه سهام 'پویش من واقف قرآنی ام' منتشر و تاکنون 350 هزار برگه بین ادارات و مدارس استان توزیع شده است.
خراسان رضوی دارای یک میلیون و 200 هزار دانش آموز دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم