Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای چهار نمایش در اولین روز از یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید موحدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز از جشنواره نمایش «سیاره عروسک» به نویسندگی و کارگردانی امید وحدت پور و محمود فلاحی از مشهد در تماشاخانه آفتاب و نمایش «دعای باران» به نویسندگی راضیه ایرانی و کارگردانی مائده آریانوش از مشهد در فرهنگسرای طوبی در ساعت های ۹ و ۳۰/۱۰ صبح به اجرا درآمد که مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایش «بچه های سقاخانه» به نویسندگی و کارگردانی راضیه ایرانی از مشهد در تماشاخانه آفتاب و نمایش «مسافران کوچک» به نویسندگی و کارگردانی ایوب رحیمی از شهرستان میناب هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس در ساعت های ۱۶ و ۱۸ به روی صحنه رفتند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به استقبال بسیار خوب مردم، خانواده ها و به ویژه مدارس از اجراهای نمایش اشاره کرد و گفت: همه تمهیدات لازم جهت تسهیل در حضور مردم برای دیدن نمایش ها فراهم شده است.

موحدی عنوان کرد: در طول سه روز برگزاری جشنواره در هر روز چهار نمایش به روی صحنه می رود که با توجه به هم زمانی اجراها هر نمایش در دو سانس اجرا می گردد.

گفتنی است: یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی با حضور ۱۲ گروه نمایشی برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی