Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:00:24 GMT

نویسنده رمان «من او» به شبکه چهار می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۶۴۰۶

نویسنده رمان «من او» به شبکه چهار می‌آید

رضا امیرخانی نویسنده حوزه ادبیات داستانی امشب ساعت ۲۳ به برنامه «چشم شب روشن» مجله شبانگاهی شبکه چهار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن» امشب میزبان رضا امیرخانی نویسنده کشورمان و خالق آثاری چون «ارمیا»، «من او»، «بیوتن»، «جانستان کابلستان»، «داستان سیستان» و «قیدار» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی کاشفی خوانساری مجری کارشناس با رضا امیرخانی درباره آثار وی و ادبیات داستانی به گفتگو می پردازد.

«چشم روشن شب» به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح‌علا شنبه تا چهارشنبه‌ ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار امسال شیراز روشن‌ترین بهار

تیمور عزیزی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد با توجه به تقاضا‌های مردم و ضرورت زیباسازی و بهبود شرایط بصری نقاط مختلف کلانشهر شیراز و همچنین با توجه به گردش پذیر بودن سومین حرم اهل بیت (ع)، برنامه ترمیم، بهسازی و نوسازی شبکه‌های روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفت و در آستانه بهار طبیعیت و بهار قرآن، اجرایی شده است.

او به اقدامات صورت گرفته در خصوص افزایش پایداری و کاهش زمان بازیابی شبکه در اتفاقات احتمالی اشاره کرد و گفت: ضمن ممیزی شبکه داخلی اماکن پرتردد و ابلاغ ایرادات و نظرات مشورتی به متولیان، همچنین پیش بینی‌های لازم جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق این اماکن حساس صورت گرفته است.

عزیزی گفت: بعنوان نمونه سیستم تامین برق حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) و حافظیه از سه خط جداگانه و منطبق با بالاترین استاتدارد تامین برق مناطق حساس صورت می‌پذیرد و البته شبکه داخلی توسط متولیان محترم ساماندهی می‌شود.

او گفت: در طرح بهار در بهار که با استفاده از توان و ظرفیت نیروی انسانی و اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق شیراز و طی مدت زمانی کوتاه اجرایی شد، شبکه‌های روشنایی معابر در نقاطی نظیر بلوار دکتر حسابی، بلوار علامه امینی شهرک گلستان، بلوار بوستان، بلوار هفت تن، بلوار سرداران، دروازه قرآن، بلوار ارم، خیابان زند و بخش‌هایی از محدوده‌های گردشگری و تاریخی، این کلانشهر، مرمت، بهسازی یا نوسازی شد.

عزیزی گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۲۷ کیلومتر شبکه روشنایی مجددا کابل کشی شده است و با نصب ۴۰۹ دستگاه چراغ روشنایی بالغ بر سه میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان اعتبار صرف شده است. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه عملیاتی تعمیرات گروهی روشنایی در آستانه نوروز و به منظور زیباسازی شیراز جنت طراز و استقبال از میهمانان نوروزی علاوه بر اقدامات عمرانی مذکور، این کارگروه در اقدامات جهادی اقدام به بازبینی از شبکه و رفع ایرادات احتمالی و گردگیری و شستشوی حباب‌ها چراغ‌های نیز می‌کند که تاثیر بسیار بسزایی در زیبا سازی و افزایش راندمان روشنایی دارد.

عزیزی با اشاره به آماده باش این گروه عملیاتی در ایام نوروز گفت: در قالب این طرح تاکنون عملیات جهادی بر روی شبکه روشنایی معابر مناطق محراب، ابوذر، نواب صفوی، رحمت، هرمزگان، فدک، عدالت، مدرس و تمامی خیابان‌های منشعب و شهرک‌های میانرود، مهدی آباد و یکتا با حضور ۶ گروه عملیاتی انجام شده است که با ۸۴۹ دستورکار- شامل تعویض ۳۴۵ عدد لامپ و کابل کشی مجدد به میزان حدودا ۲۸۰ متر- شبکه روشنایی این مناطق بطور کامل مورد بازبینی و زیباسازی قرار گرفته است.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق شیراز با بیان اینکه، توجه به مناطق کمتر برخوردار همیشه به عنوان یک اولویت در دستور کار این شرکت قرار داشته است، گفت: بازسازی شبکه روشنایی خیابان شهرک کوثر، روستای آب زنگی، ظفرآباد و کرونی در همین راستا انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فصل جدید «کودک شو» از امشب به شبکه نسیم می‌آید + زمان پخش
  • تکلیف «جومونگ» جدید روشن شد
  • تکلیف «جومونگ» جدید روشن شد
  • نشریه‌ای برای داستان کوتاه نداریم
  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • درخشش رمان گوتیک «زن سیاهپوش» در آثار اقتباسی
  • درگذشتگان ادبیات در سال ۱۴۰۲؛ قلمهایی که خاموش شدند
  • بهار امسال شیراز روشن‌ترین بهار
  • قلمهایی که خاموش شدند؛از سمیعی‌گیلانی و صفوی تا میلان کوندرا
  • تلویزیون از امشب «در چشم باد» پخش می‌کند